آخرین خبرها

مک‌لارن آماده به آتش کشیدن پیست با ۷۲۰‌‌اس‌جی‌تی۳

مک‌لارن آماده به آتش کشیدن پیست با ۷۲۰‌‌اس‌جی‌تی۳

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،مک لارن با ارائه چندین رندر از ظاهر این خودروی مسابقه‌ای رسماً رقبا را به چالش کشیده است. البته هنوز جزئیات فنی 720S GT3 منتشر نشده است.

در مقایسه با نسخه جاده‌ای، مدل مسابقه‌ای دارای کاپوت جدید با چند ورودی هوا در مرکز خود است. نمای جلو همچنین پذیرای ورودهای بزرگ‌تر شده است. به نظر می‌رسد حفره‌ای بزرگ روی آینه‌های جانبی وجود داشته باشد. در بخش عقب نیز شاهد بالی بزرگ و دیفیوزر قابل توجه هستیم. خروجی‌های اگزوزی که قبلاً نیز صدای بلندی داشته‌اند هم‌اکنون بیشتر از قبل به مرکز خودرو جابجا شده‌اند.

مک لارن 720S جاده‌ای یکی از ستاره‌های دنیای سوپر اسپورت ها بوده است. این خودرو در نسخه خیابانی دارای پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربو با قدرت 710 اسب بخاری و گشتاور 770 نیوتون متری است. این پیشرانه که در وسط خودرو قرار داشته نیروی عظیم خود را از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌کند. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این بی‌ادعای بریتانیایی در 2.9 ثانیه ثبت می‌شود.

اگر سطح فعلی پرفورمنس 720S شما را قانع نمی‌کند باید گفت مک لارن قبلاً اعلام داشته حتی نسخه‌ای سریع‌تر از آن را تولید خواهد کرد. این نسخه سبک‌تر، تیزتر و قدرتمندتر از نسخه استاندارد خواهد بود.

مک لارن با نسخه‌های GT3 کاملاً آشناست زیرا قبلاً چنین نسخه‌هایی از خودروهای MP4-12C و 650S را تولید کرده است.

۵۴۵۴

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا