آخرین خبرها

حاشیه های سفر ابراهیم رئیسی به گیلان

* سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه شب در سفر انتخاباتی به گیلان، در فرودگاه سردار جنگل رشت مورد استقبال رئیس ستاد انتخاباتی اش در استان و سایر طرفداران و هوادارانش قرار گرفت.
*طبق اعلام ستاد انتخاباتی او در استان، قرار بود مراسم ساعت 21 برگزار شود که با تأخیر همراه شد و پیش از حضور رئیسی در ورزشگاه عضدی، جمعی از طرفداران او، در خارج از سالن تختی، به اقامه نماز جماعت پرداختند.
* قبل از حضور این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هوادارانش شعارهایی همچون رئیسی قهرمان، کیست بود مطیع امر رهبری رئیسی قهرمان. کیست که بود مطیع خمینی، کیست که خادمی شعارش بود ، کیست ندارد از عدو واهمه، کیست که عاشق کرامت بود، کیست بود برای ما افتخار، ‘ رئیسی قهرمان ‘ سر می دادند.
* پس از ورود رئیسی به ورزشگاه و قبل از سخنرانی او، دختر یکی از شهدای مدافع حرم استان، دکلمه ای قرائت کرد.
*برخی از نمایندگان فعلی استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، در کنار رئیسی که در جایگاه سخنرانی قرار گرفته بود، حضور داشتند.
*شماری از زنان گیلانی نیز در این مراسم، با لباس های محلی در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت حضور داشتند که همین موضوع، موجب شده بود فلش دوربین عکاسان خبری، بیشتر به سمت آنان باشد.
* طبق معمول همه مراسم هایی که این روزها برگزار می شود، بازار عکس و فیلم گرفتن حاضران با گوشی های تلفن همراهشان، داغ بود.
*سید ابراهیم رئیسی در آغاز سخنانش، به مردم دیار میرزاکوچک خان جنگلی درود گفت و گیلان و مردم این استان را به لحاظ سطح سواد و دانش، مردمی با سطح بالا توصیف کرد.
*وی بیان کرد که من رقیب دولت نیستم، چون رقیب دولت عملکرد چهارساله اوست؛ من رقیب بیکاری، فقر و فسادم و به جناح خاصی هم وابسته نیستم؛ من به نام شهدا و برای اینکه دولتی همتراز دولت اسلامی شکل گیرد، پای به عرصه گذاشتم.
*سخنرانی سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساعت 23 تمام شد ولی با وجود پایان یافتن این سخنرانی، هواداران او در سالن تختی همچنان شعار می دادند و در گوشه و کنار ورزشگاه عضدی هم، شعارهایی سرداده می شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان ، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده:کبیری
7471/2007 /

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا