آخرین خبرها

بیش از 2 هزار و 500 نفر در کار برگزاری انتخابات آستانه مشارکت دارند

رحیم حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: نمایندگان فرماندار ، اعضای شعب اخذ رای ، بازرسین ، ناظرین، رانندگان، نیروهای انتظامی ،خدماتی و…از جمله عواملی هستند که در جریان برگزاری انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه در این شهرستان فعالیت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات تعداد 145 شعبه اخذ رای در این شهرستان در نظر گرفته شده اظهار داشت: از مجموع این تعداد شعبه اخذ رای ،تعداد 97 شعبه ثابت و یک شعبه سیار مربوط به حوزه آستانه اشرفیه و 46 شعبه ثابت و یک شعبه سیار نیز مربوط به بخش بندرکیاشهر است.
وی به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی تعداد 36 کاندیدا در شهر آستانه اشرفیه ، 26 کاندیدا در شهر بندرکیاشهر ، 456 کاندیدا در روستاهای حوزه بخش مرکزی آستانه اشرفیه و 238 کاندیدا نیز در روستاهای حوزه بخش بندرکیاشهر با هم به رقابت می پردازند.
حیدری با اشاره به اینکه هم اکنون زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فراهم است اظهار داشت: کلیه عوامل برگزار کننده انتخابات در این شهرستان تلاش دارند تا امانت دار خوبی برای مردم منطقه باشند.
وی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات امسال تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در پای صندوقهای رای بار دیگر اقتدار نظام مقدس ما را به جهانیان نشان خواهند داد.
وی همچنین از کلیه مردم این شهرستان دعوت کرد تا به مانند همیشه در حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی حضوری پرشور و گسترده در پای صندوقهای رای داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای بیش از 100 روستا و بیش از 108 هزار نفر جمعیت است.
این شهرستان در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار : علیرضا رنجکش ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7287/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا