آخرین خبرها

سرمایه مملکت باید صرف کارهایی که برای رشد و ارتقا صنعت و صنعتگران است صرف گردد

به گزارش تدبیر شرق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، احمدعلی شهیدی در خصوص اهمیت برگزاری تورهای صنعتی و نمایشگاه های تخصصی بیان داشت : . طبیعتا ورود تکنولوزی و سرمایه هدایت شده به نفع کشور واستان خواهد بود  به همین دلیل حضور یا برگزاری تورهای صنعتی و نمایشگاه های تخصصی مهم می باشد .

وی در ادامه بیان داشت : تاکنون چه به صورت مستقیم  یعنی خود شرکت شهرک های  صنعتی  و چه غیر مستقیم توسط صنایع  تورهای صنعتی در داخل یا در خارج از کشور شناسایی شده و اقداماتی صورت گرفته است .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص حمایت از صنعتگران جهت حضور و برپایی  تورهای صنعتی و نمایشگاه های تخصصی بیان داشت : تورهای صنعتی و نمایشگاه های تخصصی که هدایت شده و مفید ارزیابی شود تا پنجاه درصد حمایت مالی خواهد شد و این در حالی است که اقدامات خارج از ضوابط شامل این حمایت  نمی شود .

وی در ادامه بیان داشت  : روند پیشرفت تحولات روز افزون در محیط کسب و کار امروزی، واحدهای کوچک و متوسط را جزیی از شبکه‌ها و زنجیرهای تولید جهانی قرار داده است که توانایی‌ فن‌آوری، نیروی کار متخصص و مدیریت پیشرفته از مهمترین ویژگی‌های آن است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان یکی از دغدغه های صاحبان صنایع را نبود بازار مناسب داخلی و خارجی دانست و گفت : برگزاری نمایشگاه ها و حضور در آنها می تواند تاثیر بسزایی در رفع این دغدغه و تبلیغات مناسبی در جهت کسب بازار و فروش محصولات صنعتگران داشته باشد .

وی در پایان بیان داشت : سرمایه مملکت باید صرف کارهایی که برای رشد و ارتقا صنعت و صنعتگران لازم و ضروری است صرف گردد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا