اجتماعیاستان هااسلایدر

فرماندار لاهیجان: سخنان ترامپ، نیروهای ایران اسلامی را متّحد تر کرد | مردم یک‌صدا به حمایت از سپاه برخاستند

سخنان ترامپ

به گزارش تدبیرشرق به نقل از  روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ فرماندار لاهیجان عصر روز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود آموزشکده شهید رجایی گفت: سخنان سخیف و بی خردانه رییس جمهوری آمریکا، همدلی و وحدت بین همه نیروهای ایران اسلامی را بیشتر کرد.

سید محمد احمدی افزود: همه پنج عضو برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) فرانسه، آلمان، روسیه، انگلستان ، نماینـده عـالی اتحادیـه اروپـا و چین سخنان این انسان بی خرد را نقض کردند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به واسطه شجاعت مردم ایران، وحدت و همدلی و رهبری مدیر، مدبر و با شهامت که از همه ما حفظ و حراست می کند محقق شده است.

وی اظهارداشت: بعد از آن سخنان بیهوده رییس جمهور آمریکا، #رییس_جمهور کشور ایران چه قاطعانه و خونسردانه سیاست های ایران را تبیین کردند و وحدت و همدلی بین همه نیروهای ایران اسلامی اعم از نظامی، انتظامی، سپاه، ارتش دلاور و دولت و مجلس قوه قضائیه و در راس آن ولایت مطلقه فقیه ایجاد شد و این تیری است به چشمان کسانی که نتوانستند نزدیک چهل سال به قدرت مردم ایران پی ببرند.

احمدی این سخنان را بازخورد سخنان سخیف و تکراری محاسبات سرمایه داری و مشاوران آقای ترامپ که متن را در اختیارش قرار داده اند دانست و گفت: رییس جمهوری نادانی که به مردم ایران توهین کرد و حتی به تاریخ مراجعه نکرده است تا اسم خلیج فارس را براساس داشته های و داده های تاریخی و جغرافیایی به درستی به زبان بیاورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با اشاره به گزافه گویی های ترامپ در رابطه با سپاه پاسداران، اظهار کرد: پس از گزافه‌گویی‌های آمریکا درباره سپاه پاسداران و اتهام تروریستی بودن آن، مردم یک‌صدا به حمایت از سپاه برخاستند و کمپین ” من یک سپاهی‌ام ” را به راه انداختند، امروز آمریکا با دخالتها و گزافه‌گویی‌هایش تبدیل به منفورترین چهره جهان شده است.

وی در پایان به دانشجویان جدیدالورود توصیه کرد: شغل را در پشت میز نشینی نبینند و در این دانشکده با مهارت و با فن و حرفه آشنا خواهند شد که این علوم برای ایجاد اشتغال و کار آنها بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا