آخرین خبرها

اولین واکنش سعید جلیلی به سخنان ضدبرجامی ترامپ/ سیدمهدی طباطبایی: ترامپ دنبال جمع کردن پول است

اولین واکنش سعید جلیلی به سخنان ضدبرجامی ترامپ/ سیدمهدی طباطبایی: ترامپ دنبال جمع کردن پول است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: آقای ترامپ فردی مستکبر است که حرف‌های مستکبرانه می‌زند، او بیشتر دنبال پول و راه‌های جمع کردن پول است.

وی با بیان اینکه آمریکا با اقدام علیه برجام در دنیا بی‌آبرو شده، تصریح کرد: امروز همه دنیا می‌گویند که برجام قابل‌ مذاکره مجدد نیست و نمی‌توان به آن تبصره‌ اضافه کرد که این مهم نشان می‌دهد ما باید قدردان تیم مذاکره‌کننده خود باشیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: همه ما باید مراقب باشیم و بدانیم که در شرایط کنونی نباید طوری حرف بزنیم که مردم به برجام و مذاکره‌کننده‌های ما بدبین شوند، چرا که امروز بیش از هر چیزی نیازمند وحدت و انسجام هستیم و این وحدت یک ضرورت قطعی و بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات ترامپ علیه سپاه، تأکید کرد: سپاه نیروی نظامی و ملی ماست که مورد احترام ملت است، بنابراین باید گفت آنچه که ترامپ در مورد سپاه گفت مورد قبول و پذیرش مردم نیست. به نظرم باید همه نیروهای نظامی از جمله ارتش به این توهین پاسخ هوشمندانه و منطبق با شرایط و اوضاع بدهند. رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشور هم باید به طور قاطع موضع بگیرند و هر کدام با توجه به مسئولیت و تاثیر خود مطالب را بیان کنند.

جلیلی: در دانشگاه‌ها دوره برجام خوانی شروع شود

ایسنا نوشت: 

سعید جلیلی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: باید در دانشگاه‌ها یک دوره برجام خوانی شروع شود، این بحث علمی است نه سیاسی. برجام یک سند 159 صفحه‌ای مهم است که تا سالها کشور درگیر آن است.

وی در توئیتی دیگر نوشت:  ترامپ که آمریکا را فلج توصیف کرد بداند که با پیکر فلج نمی تواند رجز بخواند

29214

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا