آخرین خبرها

فرصتهای پسابرجام و پتانسیل سرمایه گذاری، گامی به سوی توسعه استان است

استاندار جدید آذربایجان شرقی:

فرصتهای پسابرجام و پتانسیل سرمایه گذاری، گامی به سوی توسعه استان است

استان‌ها > آذربایجان شرقی – استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: با توجه به فرصتهای پسابرجام و پتانسیل های بالای سرمایه گذاری در استان، می توان کارهای بزرگی کرد و قدمهای بزرگی برداشت.

به گزارش خبرانلاین از تبریز، مجید خدابخش در آیین تودیع و معارفه ی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بعد از ۱۴ سال مجددا افتخار خدمت در استان آذربایجان شرقی را پیدا می کنم، گفت: امیدوارم با مساعدت تمام بزرگواران، امام جمعه و ۱۹ نمایندگان استان و نایب رییسی مجلس که برای سایر استانها نادر است بتوانیم آنچه شایسته مردم استان است انجام دهیم.
وی افزود: زمانی که من معاون عمرانی استان بودم دولت پول هنگفت داشت و مجاز سرمایه گذاری بود و تمام تلاش ما جذب منابع بود ولی در حال حاضر در بخش منابع و سرمایه گذاری دولت و اصل ۴۴ محدودیت داریم.
خدابخش گفت: تلاش خواهیم کرد با تکیه بر ظرفیت نخبگان، مدیران و پتانسیلهای استان حتما سند پیشرفتی که با به روز سازی اطلاعات تا پایان ماه جاری انجام می شود برنامه عملیاتی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را تداوم دهیم.
استاندار جدید آذربایجان شرقی اظهار داشت: ولی با توجه به فرصتهای پسابرجام و پتانسیل های بالای سرمایه گذاری در استان، می توان کارهای بزرگی کرد و قدمهای بزرگی برداشت.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا