آخرین خبرها

آخرین بازی هفته پنجم لیگ‌برتر/شاگردان برانکو به صدر برمی‌گردند؟

آخرین بازی هفته پنجم لیگ‌برتر/شاگردان برانکو به صدر برمی‌گردند؟

ورزش > لیگ برتر – بازی‌های هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر روزهای ۳۱ مرداد و ۲ شهریور با برگزار ۷ بازی پیگیری شد. اما به این دلیل که پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا با الاهلی بازی داشت، دیدار این تیم برابر گسترش‌فولاد به امروز موکول شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دو تیم امروز و از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه بنیان‌دیزل باید به مصاف هم بروند. پرسپولیس فصل گذشته هر دو بازی رفت و برگشت را برابر گسترش برد و در دیدار رفت در همین ورزشگاه، وحید امیری برای قرمزها گلزنی کرد. شاگردان برانکو در حالی امروز پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت که برای بازگشت به صدر جدول تلاش می‌کنند. در حال حاضر پارس‌جنوبی‌جم با ۱۳ امتیاز و البته یک بازی بیشتر در صدر است، اما پرسپولیس با برد در برابر گسترش موفق می‌شود که دوباره صدرنشین شود. در مقابل گسترش نیز اصلا در جدول وضعیت خوبی ندارد. تیم لوکا بوناچیچ از ۴ بازی قبلی خودش فقط ۳ امتیاز گرفته و در قعر جدول قرار دارد.
تیم تبریزی بیشترین گل‌خورده لیگ را نیز تا به اینجا داشته است. گسترش‌فولاد هفته گذشته مقابل فولادخوزستان تن به شکست داد و پرسپولیس هم در تهران برابر سیاه‌جامگان به تساوی رسید. نکته قابل‌توجه درباره بازی امروز این است که برانکو احتمالا از ملی‌پوش‌هایش استفاده نکند. چرا که تیم‌ملی روز سه‌شنبه برابر سوریه بازی داشت و پیش از آن هم مقابل کره‌جنوبی. به همین دلیل مطمئنا خستگی تا حد زیادی در بدن بازیکنانی مثل طارمی، انصاری، بیرانوند و امیری مانده است. ضمن اینکه محسن مسلمان نیز اعلام کرده به دلیل مصدومیت در ترکیب امروز حضور ندارد.

251 41

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا