آخرین خبرها

کاروان تدبیر و امید به اشتهارد سفر کرد/ گلباران گلزار شهدا تا افتتاح طرح ها و پروژه های دولت

کاروان تدبیر و امید به اشتهارد سفر کرد/ گلباران گلزار شهدا تا افتتاح طرح ها و پروژه های دولت

استان‌ها > البرز – بمناسبت فرارسیدن هفته دولت،کاروان تدبیر و امید در نخستین روز از برنامه های این هفته، راهی شهرستان اشتهارد شده است،گلباران گلزار شهدا، افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی، دیدار با خانواده معظم شهدا و نشست با مردم و نخبگان از برنامه های این هفته بشمار می رود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، صبح شنبه چهارم شهریورماه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، کاروان تدبیر و امید در استان با حضور«سیدحمیدطهائی» استاندار البرز و همراهی جمعی از مدیران کل و رسانه ها با سفر به شهرستان اشتهارد،برنامه های این هفته را آغاز کرد.
هدف،انعکاس و اطلاع رسانی خدمات دولت در کنار افتتاح طرح های توسعه محور برای استان است.مقصد نخست این کاروان، شهرستان اشتهارد؛استاندارالبرز با همراهی امام جمعه، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و جمعی از مدیران کل،صبح امروز در نخستین روز از سفر کاروان تدبیرو امید به شهرستان اشتهارد؛بمنظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند، در آیینی ویژه گلزار شهدای این شهرستان را گلباران کردند.
در این آیین،مسئولان با قرائت فاتحه و نثار گل با آرمان های شهداء تجدید میثاق کردند و در ادامه راهی افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی در هفته دولت شدند.
افتتاح تعدادی از طرح عمرانی، صنعتی و ورزشی شامل،فیبرنوری شهرک صنعتی اشتهارد، شرکت فناوری های نوین دارویی، فاز یک روکش آسفالت بزرگراه ماهدشت-اشتهارد و مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) روستای آیپک، از جمله برنامه های این سفر یک روزه به شمار می رود.
استاندار البرز امروز بامردم و نخبگان شهرستان اشتهارد نیز دیدار خواهد داشت. فردا یکشنبه نیز این کاروان به شهرستان ساوجبلاغ سفر خواهد کرد.
امسال در هفته دولت،226 پروژه عمرانی باسرمایه گذاری 900 میلیارد تومان در استان البرز به بهره برداری خواهد رسید.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا