آخرین خبرهااستان هااسلایدر

مهدی رجايي شهردار لنگرود شد+ اسامی شهرداران دیگر شهرهای استان

شهردار

به گزارش تدبیر شرق ، پس از توصیه و دستور استاندار گیلان نسبت به شناسایی جوانان توانمند و نخبه گیلان برای استفاده در مناصب اجرایی و مدیریتی استان ، شورای پنجم شهر لنگرود به عنوان پیشگام این امر، سیدمهدی رجایی از جوانان توانمند لنگرودی را با اکثریت آراء ( 7رای ) به عنوان شهردار لنگرود انتخاب کرد. در شهرهای دیگر استان نیز انتصاباتی در سطح سرپرستی شهرداری ها صورت گرفته است که از مهمترین آنها می توان به ابقای فرامرز جمشیدپور به عنوان سرپرست شهرداری رشت و خداحافظی کوهی وآگشته از آستارا و لاهیجان اشاره نمود.

در رشت، فرامرز جمشیدپور که پس از عزل ثابت قدم به عنوان سرپرست انتخاب شده بود با تصمیم اعضای شورای شهر رشت با کسب 6 رای تا انتخاب شهردار جدید به عنوان سرپرست ابقا شد.

در انزلی اما با استعفا فکور از مسند شهرداری، اعضای شورای شهر انزلی کامبیز رضواندل را به عنوان سرپرست انتخاب نمودند.

در لاهیجان و پس از کنار گذاشتن سعید آگشته از مسند شهرداری لاهیجان،با رای اعضای شورای شهر لاهیجان بهمن مرتضی‌پور به عنوان سرپرست انتخاب شد.

در فومن، بلاخره هوشنگ عباس قلی زاده رفتنی شد و اعضای منتخب شورای شهر فومن رضا محمدی چلاجوری را به عنوان سرپرست انتخاب کردند.

در صومعه سرا، مسرورنژاد از سمت شهرداری این شهر کنار رفت تا با رای اعضای شورای شهر صومعه سرا رسول متولی به عنوان سرپرست انتخاب شود.

در املش که هنوز با ماجراهای عجیب عزل و بازگشت ریحانی دست و پنجه نرم می کرد، با رای اعضای شورای شهر املش حامد زارع‌پور به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

در آستارا اما پس از کش و قوس های فراوان شورای چهارم در خصوص علی کوهی و استیضاح های نافرجام، شورای پنجم به سادگی از نام کوهی عبور کرد و با رای اعضای شورای پنجم آستارا سیدجواد معیتی به عنوان سرپرست شهرداری آستارا انتخاب شد.

در آستانه اشرفیه، با رای اعضای شورای شهر پنجم، عبدالرضا سلیمانی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

در لنگرود اما، سیدمهدی رجایی مشاور جوان فرماندار لنگرود در اقدامی جالب توجه از سوی اعضای شورای شهر پنجم به عنوان شهردار لنگرود انتخاب شد.

در شهر رودسر به‌دلیل غایب بودن 2 عضو از 5 عضو پنجمین دوره شورای اسلامی در مراسم تحلیف، اعضای هیئت‌رئیسه شورای جدید رودسر تعیین نشدند و همچنین در خصوص تعیین تکلیف شهرداری رودسر نیز اتفاق مشخصی رخ نداد.

همچنین در خصوص تعیین وضعیت شهرداری شهرهای تالش، ماسال، رضوانشهر، سیاهکل، رودبار و شفت مطلبی به صورت رسمی اعلام نشده است./خزر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا