آخرین خبرها

ثبت نام 310 واحد تولیدی کردستان در سامانه بهین یاب

ثبت نام 310 واحد تولیدی کردستان در سامانه بهین یاب

استان‌ها > کردستان – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تاکنون 301 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در کردستان در سایت بهین یاب ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید که امروز یکشنبه ( 22 مرداد ماه ) در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: از زمان باز شدن سایت بهین یاب تا کنون 109 واحد تولید در بخش صنعت ثبت نام کرده اند که مبلغ درخواستی 90 مورد در کمیته کارشناسی سازمان بررسی شده و 35 مورد به تایید کمیته رسیده است.
وی گفت: 31 مورد به مبلغ 20 میلیارد و 200 میلیون تومان تا امروز به تصویب کارگروه به بانک معرفی شده است و در بخش کشاورزی 213 مورد به مبلغ 56 میلیارد تومان ثبت نام کرده اند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: 59 مورد به مبلغ 100 میلیارد ریال مربوط به جهاد کشاورزی در کارگروه بررسی شده که ده مورد آن به تایید کمیته کارشناسی رسیده و اگر امروز به تصویب کارگروه برسد به بانک معرفی می شود.
دره وزمی بیان کرد: جمع ثبت نام سالانه در سامانه بهین یاب 301 مورد به مبلغ 198 میلیارد تومان است.
وی گفت: کردستان 2 درصد ثبت نام واحدهای تولیدی کشور را در سایت بهین یاب دارد و از نظر مبلغ درخواستی نيز به نسبت کشوری پنج درصد است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با تاکید بر اینکه اعطای تسهیلات سرمایه در گردش باید براساس شاخص‌های مشخص شده باشد، خاطرنشان کرد: در کمیته کارشناسی براساس ظرفیت تولید سالانه و مواد اولیه موردنیاز، مبلغ تسهیلات مشخص می‌شود که متاسفانه با عدم موافقت بانک‌ها مواجه می‌شود.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا