آخرین خبرهااستان هااسلایدر

فرماندار بندر انزلی از افتتاح و بهره برداری ۱۹۲ واحد مسکن مهر در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد

فرماندار انزلی

فرماندار انزلی با تأکید بر ضرورت شناسایی کم و کاستی و کم کاری ها در این حوزه، گفت: باید کاستی ها از سوی هر دستگاهی شناسایی و درصدد جبران برآییم.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی، میرشمس مومنی زاده در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته دولت که صبح پنج شنبه ۱۹مرداد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان انزلی برگزار شد، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که در طول یک سال کاری از هفته دولت هر سال تا هفته دولت سال بعد پروژه هایی برای افتتاح و بهره برداری داشته باشند.

وی با بیان اینکه نداشتن پروژه برای افتتاح در هفته دولت یا دهه فجر ضعف دستگاه مربوطه محسوب می شود، افزود: مسئولان نظام اسلامی باید در این ایام دستاوردهای انقلاب، نظام و دولت را بهره برداری و به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار انزلی با تأکید بر ضرورت شناسایی کم و کاستی و کم کاری ها در این حوزه، گفت: باید کاستی ها از سوی هر دستگاهی شناسایی و درصدد جبران برآییم.

وی با اشاره به برخی پروژه های افتتاحی در هفته دولت، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین و شاخص ترین پروژه های قابل بهره برداری در این شهرستان افتتاح ۱۹۲ واحد مسکن مهر بوده که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مومنی زاده یادآور شد: دستگاه هایی که تاکنون برنامه پروژه های افتتاحی خود را به فرمانداری اعلام نکرده اند در اسرع وقت پروژه های مذکور را به مسئول مربوطه در فرمانداری ارائه کرده تا در جدول برنامه های هفته دولت قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی با سه میلیارد اعتبار، پروژه های حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۰۰ میلیونی و ۴۳ پروژه امور برق با اعتبار دو میلیادر و ۸۰۰ میلیون تومان از جمله سایر پروژه های افتتاحی است.

فرماندار بندر انزلی همچنین افتتاح چهار پروژه حوزه میراث فرهنگی اعم از سه پروژه اقامتی و یک پروژه پذیرایی با اشتغال زایی برای ۱۳۰ نفر و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بخش خصوصی را از مهم ترین برنامه های هفته دولت در این شهرستان برشمرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا