آخرین خبرها

تعطیلی پنج شنبه ها پیوست اقتصادی، زیست محیطی و علمی دارد

دادگو:

تعطیلی پنج شنبه ها پیوست اقتصادی، زیست محیطی و علمی دارد

استان‌ها > البرز – رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: تعطیلی پنج شنبه ها پیوست اقتصادی، زیست محیطی و علمی دارد و امید است که این مهم در دولت دوازدهم از سوی هیئت وزیران مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد دادگو با بیان اینکه متاسفانه تعطیلی پنج شنبه ها به مطالبه ای فراموش شده تبدیل شده است، گفت: این در حالی است که تعطیلات پایان هفته ها در غرب چندین دهه قدمت دارد و مردم از مواهب در کنار خانواده بودن بهره لازم را می برند و رشد اقتصادی نیز بسیار بالا است.
وی با بیان اینکه اضافه شدن یک روز به تعطیلات پایان هفته برابر با کاهش چشمگیر هزینه های جاری و کالاهای مصرفی است و به تقویت بخش خصوصی و اقتصاد سبز نیز کمک شایانی می کند، اذعان داشت: این موارد از مصادیق «اقتصاد مقاومتی» به شمار می رود و آنطور که آمار و ارقام نشان می دهد بهره وری ادارات و شهرداریها در روز پنج شنبه به پایین ترین سطح ممکن می رسد.
این مسئول شهری در بخش دیگری از سخنانش افزود: کرج و تهران به واسطه نزدیکی و تاثیرگذاری ویژه تحولات پایتخت بر مرکز البرز، بایستی در طرح تعطیلی نهادها در روزهای پنجشنبه نیز یکسان دیده می شدند اما برغم سرریز شدن بسیاری از مشکلات و بحران های تهران به شهرمان اما ظاهراً قرار نیست که سکه همسایگی روی مثبتی هم داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان اظهار کرد: تعطیلی ادارات و شهرداری های البرز در روزهای پنجشنبه از مصادیق «اقتصاد مقاومتی» است و از دولت انتظار می رود که در این زمینه تصمیم گیری لازم را به عمل آورد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا