استان ها

تقدیر فرماندار شهرستان آستارا از بانوان فرهنگی بازنشسته

آستارا – فرماندار بندر آستارا به مناسبت هفته معلم در دیدار با بانوان فرهنگی بازنشسته این شهرستان، از آنان تجلیل کرد.

به گزارش روز یکشنبه تدبیرشرق، یونس رنجکش با حضور در منزل پوران دخت ساسانیان و ایران دوست رستم نژاد از فرهنگیان بازنشسته دهه 80 این شهرستان، به نمایندگی از طرف همه بانوان فرهنگی این شهرستان از آنها تجلیل به عمل آورد.

وی گفت: جامعه باید قدردان سرمایه های انسانی خود باشد و بانوانی که تلاش های دوران خدمت آنها ثمره های بسیاری داشته ، باید مورد احترام و تکریم باشند.

وی افزود: آموزش و پرورش، محل تربیت انسان ها و نسل های متعهد و آینده ساز است و همواره به حضور و نگاه معلمان فرهیخته به عنوان باغبانان گلستان حیات نیاز داریم.

بانوان فرهنگی بازنشسته نیز در این دیدارها قدردانی مسئولان را مایه امیدواری و قوت قلب خود دانستند و ارتباط مردم و مدیران را در گسترش روابط و نشاط اجتماعی مفید ارزیابی کردند.
14 هزار دانش آموز در 136 مدرسه دولتی و غیردولتی آستارا تحصیل می کنند.

بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا، فرماندار بندر آستارا خواستار رفع مشکل آب شرب روستاهای سوغات محله و لطیف محله عباس آباد و لایروبی چاه آب آنها به منظور رفع مشکل قطعی آب شرب شد.

وی در گفتگو با اهالی و بررسی مشکل آب آنها ، از شرکت آب و فاضلاب روستایی و بخشداری مرکزی آستارا خواست با ارائه طرحی ضربتی برای رفع نگرانی های مردم این منطقه اقدام شود.

وی در بازدید از تاسیسات فاضلاب روستایی آستارا که به عنوان یکی از طرح های آزمونه استان گیلان بیش از چهار سال بلاتکلیف است، بر تکمیل آن تاکید کرد.
این بازدیدها در پی درخواست اهالی روستاها صورت می گیرد و بازدید از زیرساخت های آسفالت راه روستای ویرمونی از دیگر برنامه های فرماندار در بازدید دوره ای از روستاهای این شهرستان بود.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، دو بخش مرکزی و لوندویل و 62 روستا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا