آخرین خبرهااستان ها

منطقه ممنوعه انزلی!؛ “پیاده‌روی” عملکرد درخشان مدیرعامل غیر بومی گیلان

منطقه آزاد انزلی گویا به منطقه ممنوعه برای نخبگان گیلان تبدیل شده است؟!

به گزارش تدبیرشرق،  محمد سجاد سیاهکارزاده که در دولت روحانی پا به مناطق آزاد گذاشت و سرپرستی حوزه سرمایه‌گذاری منطقه آزاد کیش را به عنوان مدیر میانی بر عهده گرفت در دولت رئیسی با نادیده گرفتن فرزندان نخبه گیلان، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی شد.

سیاهکارزاده که در آذرماه سال گذشته مدیرعامل منطقه آزاد انزلی شد در قحط‌االرجالی دولت رئیسی و در دی ماه سال گذشته رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم شد!

سیاهکارزاده بر خلاف اصل. ۱۴۱ قانون اساسی در شرکت‌های مختلفی عضو بوده و این تخلف آشکار از نگاه دولت مدعی مبارزه با هرگونه فساد و رانت پنهان مانده است.

البته شاهکارهای دولت در گیلان تمامی ندارد؛ تعیین نرخ خرید تضمینی برنج که سبب مرگ اقتصاد برنج شد، افتتاح آزادراه هشت کیلومتری یک‌طرفه، کندی راه‌آهن رشت به آستارا و وضعیت مسکن ملی از نقاط ضعف دولت رئیسی در گیلان است.

انزلی به عنوان پایتخت اقتصادی گیلان هم با مدیر چند شغله اداره می‌شود که عملکرد خاصی جز انتقال اتوبوسی غیربومی‌ها به عنوان مدیر به این منطقه نداشته است!

البته انتشار اخبار بازدید سیاهکارزاده از منطقه آزاد انزلی یکی از طنزهای خبری گیلان بود که توسط سایت رسمی منطقه آزاد منتشر شد.

خبر بازدید یک معنا و پیام بزرگ داشت، یعنی سیاهکارزاده راه رفتن در منطقه آزاد را هم عملکرد مهم و خبری می‌داند!

شنیده‌ها از اقدام جدی نمایندگان گیلان در مجلس جدید از طرح تحقیق و تفحص از منطقه آزاد انزلی که گویا به منطقه ممنوعه مدیران و نخبگان لایق گیلانی تبدیل شده خبر می‌دهد.

/راهبرد گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا