آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان: ۸۰ گیلانی در قالب طرح «شهید زین الدین» استخدام می‌شوند/ثبت نام این طرح از ۲۰ تا ۲۹ اسفند است

شهید زین الدینسرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان گفت: در قالب طرح «شهید زین الدین» ۸۰ گیلانی طی برگزاری آزمون استخدام می شوند.

به گزارش تدبیرشرق فرهاد براتی در تشریح جزئیات این خبر با بیان اینکه در قالب طرح «شهید زین الدین» مجوز استخدام برای ۸۰ پست سازمانی در شش دستگاه اجرایی به این استان اختصاص یافته است، اظهار کرد: با اجرای طرح مذکور جوانان نخبه، متعهد، انقلابی و بومی برای دستگاه‌های اجرایی استان جذب می‌شوند.

وی با بیان اینکه شش دستگاه اجرایی استان شامل جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، محیط زیست و اداره کل فناوری ارتباطات و اطلاعات گیلان برای جذب این نیروها اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: آزمون همزمان با ۲۳ استان کشور توسط جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

براتی با بیان اینکه ثبت نام این طرح از ۲۰ تا ۲۹ اسفند ادامه دارد، افزود: متقاضیان شرکت در طرح شهید زین الدین برای اطلاعات بیشتر و زمان برگزاری آزمون به درگاه الکترونیکی جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا