آخرین خبرهااستان ها

به علت بارش برف و ترافیک سنگین مسافران از سفر به گیلان خودداری کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: به دلیل بارش شدید برف و ترافیک سنگین در محور امام زاده هاشم به رشت و بالعکس مسافران و شهروندان سفر‌های غیر ضروری خود را لغو کنند.

به گزارش تدبیرشرق، محمد جلایی با اشاره به بارش سنگین برف و حجم بالای خودرو در جاده‌های منتهی به رشت گفت: بارش سنگین برف و کندی پاکسازی جاده باعث کندی تردد در جاده امام زاده هاشم به رشت و بالعکس شده است.
وی ترافیک سنگین و تردد خودرو‌ها در جاده‌های برفی گیلان را سبب کندی خدمات رسانی دستگاه‌های امدادی دانست و افزود: از مسافران و شهروندان درخواست می‌شود از سفر‌های غیر ضروری تا عادی شدن شرایط در جاده‌های استان خودداری کنند.
رییس پلیس راه گیلان هم از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست برای پاکسازی و برف روبی جاده‌ها سریع اقدام کنند.
سرهنگ جاور صفاری افزود: ترافیک در محورامامزاده هاشم به رشت / رشت به امام زاده هاشم و لولمان به رشت / رشت به لولمان بسیار سنگین است.
رییس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش سنگین برف در محور‌های مواصلاتی گیلان از مسافران خواست برای اینکه در برف گرفتار نشوند از سفر‌های غیر ضرور در جاده‌های گیلان اجتناب کنند.
/صداوسیما

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا