آخرین خبرهااستان هاتیتر اول

شنیده‌ها از کارناوال انتخاباتی کاندیدای رشت برای رای جمع کردن در محل کار سابق!

به گزارش تدبیرشرق، همواره در دوران انتخابات از سوی کاندیداها تخلفاتی صورت می‌گیرد که مستلزم رصد و پیگیری دقیق ارگان‌های نظارتی است. این نظارت باید برای یکایک نامزدها به‌صورت یکسان صورت بگیرد.

یک کاندیدای غیربومی انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان‌های رشت و خمام که بازمانده دیگر مدیران مازندرانی بوده که به دلیل حضور در رقابت‌های انتخاباتی از سمت خود کناره‌گیری کرده بود این روزها تمام چشم امیدش به همان محل کار سابقش است.

بر اساس شنیده‌ها؛ این کاندیدا چند روزی است که برخلاف مقررات و پیش از موعد مقرر تبلیغات انتخاباتی در ساعات اداری کارناوال انتخاباتی خود را به راه انداخته و به همراه تعدادی از منصوبین مدیر سابق غیربومی خود وارد اتاق‌های مختلف شده و از کارکنان طلب حمایت در انتخابات می‌کند!

به نظر می‌رسد این کاندیدای منسوب به جبهه پایداری به دنبال استفاده از ظرفیت محل کار سابق خود بوده و آن‌چنان به کسب رأی از کارکنان امید بسته که برخلاف قانون در واحدهای اداری مختلف در حال تبلیغ زودهنگام برای خود است.

گیلان که متأسفانه همواره سکوی پرتاب مسئولین غیربومی بوده؛ از این‌رو افراد غیربومی چون او؛ دیوار مردم گیلان را کوتاه دیده‌اند شانس خود را در این استان می‌آزمایند و سودای ردای نمایندگی مردم رشت و گیلان را در سر می‌پرورانند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا