آخرین خبرهااستان هااسلایدر

استاندار گیلان در جمع فرمانداران؛ هر رای مردم به مانند تیری بر قلب دشمنان است | در دوران پهلوی کشور به فلاکت رسیده بود

نماینده عالی دولت در گیلان از آمادگی کامل فرمانداری ها و همه دست اندرکاران ستاد انتخابات استان برای برگزاری هرچه پرشور و باشکوه تر انتخابات یازدهم اسفندماه خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی فرمانداران شهرستانهای استان که در فرمانداری رودبار برگزار شد؛ با تبریک ایام ماه پرفضیلت رجب و تقارن این ایام ارزشمند با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: با توجه به هم اندیشی فرمانداران و هیأت نظارت تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کاملاً مهیا و آماده است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه انتخابات امسال با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و چهار اصل راهبردی ابلاغی معظم له برگزار می‌شود، اضافه کرد: هم در زمینه آماده‌سازی شعب در مراکز رأی گیری و هم امنیت و سلامت و رقابت انتخابات تمهید مقدمات شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت حداکثری مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و گیلان سرافراز در انتخابات، شاهد باشیم که در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی و گیلان سربلند بتوانیم نمایندگانی را در دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب کنیم که در تراز نظام اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.
وی یادآور شد: در هم اندیشی با فرمانداران در خصوص راهکارهای هر چه بهتر برگزاری انتخابات مشورت شد و برای برگزاری انتخابات کاملاً آماده شده ایم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه اراده مردم با بصیرت ایران است، گفت: انقلاب اسلامی یعنی مردم سالاری دینی و این همان هدف امام راحل (ره) است، زیرا مردم با حضور در انتخابات خود سرنوشت خود را تعیین کرده و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری را تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن برنامه ویژه‌ای برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و  خبرگان رهبری دارد، گفت: بدون شک هر رای مردم به مانند تیری بر قلب دشمنان است که نظام، معیشت، فرهنگ، اقتصاد و جامعه و کشور را بیمه می‌کند.

عباسی با تاکید بر اینکه انتخاب اصلح توسط مردم می‌تواند مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف را برطرف کند، افزود: برای آینده بهتر باید نمایندگانی شایسته انتخاب کنیم تا بتوانند در مجلس در تنظیم تدوین و تصویب قوانین درست تصمیم بگیرند.

استاندار گیلان همچنین مسوولیت را امانتی بر گردن مسوولان دانست و گفت: با اراده مردم است که جمهوری اسلامی محفوظ و مقتدر است و این مسئولیت‌ها امانتی است برای خدمت به این مردم شهیدپرور که بر دوش ما قرار گرفته است.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به یادآوری روزهای تلخ دوران رژیم پهلوی افزود: باید در دهه فجر روزهای سیاه رژیم پهلوی را یادآوری کنیم که کشور به چه فلاکتی رسیده بود ولی امروز اقتدار ایران اسلامی بی‌مثال است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند خستگی معنا ندارد.

وی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را خادم و خدمت‌گذار مردم معرفی کرد و گفت: دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن از یاد مردم نخواهند رفت از این رو مسوولان شبانه روز باید تلاش کنند زیرا دشمن نا امید شده و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ جمهوری اسلامی در حال رسیدن به قله است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز گفت: سومین نشست فرمانداران گیلان بعد از لاهیجان و انزلی در فرمانداری رودبار برگزار شد و هدف از آن هماهنگی و پرداختن به قوانین جدید انتخابات است.

محمد جلائی افزود: چهل و یک هزار ناظر، مجری، بازرس و حافظ در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا