آخرین خبرهااستان هااسلایدر

انتخابات آستانه اشرفیه؛ مجلس هفتم دیگری در راه است؟

مردم دیار کوچان دوره هفتم مجلس شورای اسلامی را از یاد نمی‌برند که در فضای بی‌رقیبی پاکنعمت نامزد اصلی آن دوران دکتر صادق دقیقی راهی بهارستان شد؛ فرضیه‌ای که در صورت تحقق نقیضین برای تعرفه یک گزینه شاخص یا مهاجر دور از دسترس نیست!

به گزارش تدبیرشرق، سلام بر ابراهیم، شعاری بود که طرفداران سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ می‌دادند یعنی همان سالی که «یک ابراهیم دیگر» از آستانه اشرفیه وارد مجلس شد که طرفداران او هم این شعار را برای او بعد سر دادند.

اکنون ۲ سال از عمر نمایندگی مجلس ابراهیم ما گذشته است و چند روز پیش اسامی تایید صلاحیت شدگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس رسانه‌ای شد و تمامی مدعیان اصلی در آستانه اشرفیه، مجوز رقابت با ابراهیم را نگرفتند تا از همین الان طرفدارن او دم در مجلس، شعار «سلام بر ابراهیم مجلسی» را سر دهند.

البته ابراهیم بدون این الطاف خاص، قطعاً کار سختی در پیش نداشت و هر عقل سلیمی اگر نگاهی به سابقه و وابستگی و فعالیت جسورانه برخی منتصبین تاثیرگذار انتخاباتی در شهرستان بخصوص در روستاها می‌کرد، می‌دید که ابراهیم، همین الان، سه بر صفر جلو است.

به‌هرحال ظاهراً سه بر صفر نتیجه مطمئنی نبود و بیم این بود که شاید با وجود رقبای سرسخت، بازی، همچون دور قبل مساوی و به وقت اضافه و احتمالا ویدئو چک کشیده شود که خاطر عزیزان مکدر می‌گردید!

بهه هرحال اگر ابر و باد و مه و خورشید و فلک هم جمع می‌شدند نمی‌توانستند به همین راحتی، توپ را روی خط دروازه رقیبان قرار دهند که ابراهیم! نه با پا، بلکه با یک فوت، وارد دروازه کند!

نمیدانم، اما آنچه از ۱۴۰۰ دیده ایم این است که ظاهرا قرن ۱۵ هجری شمسی، “قرن ابراهیم ها” است. که با این فرضیه در حال تبدیل به نظریه، “این ابراهیم” فقط و فقط همنام دیگری بنام “سید ابراهیم” را در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ آستانه اشرفیه، بعنوان رقیب اصلی خود در پیش دارد! که شاید در مصاف ابراهیم ها، برگ برنده ای داشته باشد که هنوز بر ما مکشوف نگردیده است.

ناگفته نماند مردم دیار کوچان دوره هفتم مجلس شورای اسلامی را از یاد نمی‌برند که در فضای بی‌رقیبی پاکنعمت نامزد اصلی آن دوران دکتر صادق دقیقی راهی بهارستان شد؛ فرضیه‌ای که در صورت تحقق نقیضین برای تعرفه یک گزینه شاخص یا مهاجر دور از دسترس نیست!

البته با این اوصافی که گذشت، اگر جای ابراهیم بودم از ۱۶ دی ماه برنامه ریزی می‌کردم و با این خیال راحت، وقت خود را صرف تمرکز بر روی منتخبین احتمالی مجلس دوازدهم در اقصی نقاط کشور می‌کردم تا ابراهیم‌های دیگر در حوزه‌های انتخاباتی را از لیست تایید صلاحیت‌ها پیدا می‌کردم و با آنان ائتلاف می‌کردم تا شاید بتوانم در مجلس دوازدهم یکی از کرسی‌های هیئت رئیسه مجلس را کسب کنم. «ابراهیم دوست ها» را چه دیدی، شاید اولین رئیس مجلس گیلانی می‌شدم!

بگذریم، هنوز وقت هست و قطعاً دلسوزان نظام مقدس اسلامی، تمام تلاش‌ها را بر پایه اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال انتخابات و بر اساس چهار ستون اصلی مورد تأکید ایشان یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت انجام خواهند داد تا شاهد مشارکت حداکثری مردم عزیز و غیور شهرستان در ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های انتخابات باشیم.

/آستان خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا