آخرین خبرهااستان ها

شهردار چاف و چمخاله: زباله های دپو شده در چاف و چمخاله طی ۷۲ ساعت آینده جمع آوری می شود

به گزارش تدبیرشرق ، طی روزهای گذشته تعداد از شهروندان شهر چاف و چمخاله با ارسال تصاویری به تحریریه لنگر خبر از دپو زباله در این شهر خبر دادند.

حسین ابراهیمی شهردار چاف و چمخاله در گفت‌وگو با خبرنگار لنگر خبر در خصوص چرایی دپو این زباله‌ها اظهار کرد: شهر چاف و چمخاله دارای وسعت زیادی است که روزانه حدود هفت تن زباله توسط خودروهای سبک از این شهر جمع آوری می شود که بعد از جمع آوری با خودروهای سنگین به مکان دپو زباله منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه طی چند هفته گذشته برخی از خودروهای مربوط به جمع آوری زباله دچار مشکل شده بود و نیاز به تعمیر داشت، گفت: شهرداری چاف و چمخاله دارای خودروهای محدودی برای جمع آوری زباله است که در صورت بروز مشکلی برای خودروها بعضا ممکن است کار انتقال زباله با کندی انجام شود ولی با این حال تلاش می کنیم تا زباله ای در شهر دپو نشود.

شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه زباله های دپو شده طی ۷۲ ساعت آینده به صورت کامل جمع آوری می‌شود، افزود: از همه شهروندان درخواست می شود که نسبت به تفکیک از مبدأ زباله اهتمام داشته باشند که این اقدام موجب حفظ محیط زیست نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه جمع آوری زباله از وظایف شهرداری است و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهیم، گفت: قطعا اگر مردم در امورات مختلف از جمله کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدأ با شهرداری همکاری کنند این کار موجب خدمت رسانی بیشتر شهرداری به مردم در سایر امورات نیز می شود.

/لنگر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا