آخرین خبرهاحوادثخبر داغ

قتل عمو به دست برادرزاده در لاهیجان

قتلفرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه مردی ۲۵ ساله در این شهرستان به علت اختلافات خانوادگی عموی موتور سوار خود را با خودرو زیر گرفت، گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت توسط ماموران پاسگاه لیالستان این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش تدبیرشرق, سرهنگ حمید محمدی‌نسب در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف بین خودرو مزدا و یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محلات شهرستان لاهیجان، ماموران پاسگاه انتظامی لیالستان در محل حاضر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از حضور پلیس در آدرس اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، تصادف رخ داده عمدی بوده است و در این حادثه راکب ۵۰ ساله موتورسیکلت فوت شده، افزود: راننده خودرو که برادرزاده مقتول است در محل وقوع جرم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه متهم ۲۵ ساله در تحقیقات پلیس به زیر گرفتن عموی خود با خودرو اعتراف و علت و انگیزه‌اش را اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کرد، بیان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در هنگام عصبانیت از انجام رفتارهای هیجانی و نابخردانه که عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه دارد، پرهیز کنند

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا