آخرین خبرهااستان هااسلایدر

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان: داوطلبین انتخابات مجلس اطلاعیه شماره ۸ و دستور العمل بند ۱ ماده ۳۱ را مطالعه کنند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: لازم است داوطلبین محترم گواهی ۵ سال سابقه اجرایی را خطاب به (دبیرخانه ستاد انتخابات کشور) با امضاء بالاترین مقام دستگاه اجرایی مربوطه دریافت و آن را در سامانه بارگذاری نمایند.

به گزارش تدبیرشرق، دبیر ستاد انتخابات استان گیلان به همه داوطلبین محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توصیه کرد به دقت مفاد اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور و دستورالعمل بند ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات در خصوص نحوه چگونگی تایید ۵ سال سابقه فعالیت اجرایی یا آموزشی یا پژوهشی یا قضایی را مطالعه نمایند.

جواد شفیعی ثابت گفت: در هنگام ثبت نام قطعی که کاملاً الکترونیک انجام می‌شود، اطلاعات زیادی از داوطلبین در سامانه باید درج گردد و برخی قسمت‌ها باید مدارک بارگذاری گردد، لذا در بخش اعلام شماره حساب و گواهی ۵ سال سابقه اجرایی نیاز است همه بانک‌ها و دستگاههای اجرایی و قضایی و آموزشی کشور همکاری آنی با داوطلبین محترم برای صدور گواهی‌های مربوطه داشته باشند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: لازم است داوطلبین محترم گواهی ۵ سال سابقه اجرایی را خطاب به (دبیرخانه ستاد انتخابات کشور) با امضاء بالاترین مقام دستگاه اجرایی مربوطه دریافت و آن را در سامانه بارگذاری نمایند و همچنین یک شماره حساب غیرتجاری مربوط به هزینه انتخاباتی خود را یا تعیین یا افتتاح نموده و گواهی اخذ شده از بانک را مبنی بر درخواست وزارت کشور و هیأت مرکزی نظارت را در سامانه بارگذاری نمایند.

دبیر ستاد انتخابات گفت: بهتر است داوطلبین محترم از هم اکنون نسبت به تهیه این گواهی نامه‌ها اقدام و در همان روزهای اولیه؛ ثبت نام را از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ انجام داده و به روزهای آخر موکول ننمایند.
برابر اخبار واصله در گفتگوی ویژه خبری ساعت ۲۰ شبکه باران روز ۲۶مهر آموزش نحوه ثبت نام قطعی توسط دبیر ستاد انتخابات استان ارائه میگردد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا