آخرین خبرهااستان هاحوادث

نشت گاز و انفجار جوان رشتی را راهی بیمارستان کرد

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به حادثه انفجار در منزل مسکونی و رخداد آتش‌سوزی، گفت: نشت گاز و انفجار مرد حدودا ۳۵ ساله را که به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بود، راهی بیمارستان کرد.

به گزارش تدبیرشرق، شهرام مومنی در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که حادثه انفجار در منزل مسکونی و رخداد آتش‌سوزی امروز  ۲۱ مهر در ساعت ۱۵:۱۵ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد، اظهار کرد: سریعا ۷ دستگاه خودروی اطفایی و نجات به همراه ۱۹ آتش‌نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار امام رضا(ع)  آج‌بیشه اعزام شدند.

وی افزود: تیم عملیات به محض رسیدن نسبت به درخواست تیم اورژانس برای امدادرسانی به مرد حدودا ۳۵ ساله که به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بود اقدام کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: طبق بررسی‌های به‌عمل آمده؛ علت حادثه نشت گاز از اتاق خواب و رسیدن شعله و نهایتا انفجار و آتش‌سوزی خفیف بود.

مومنی با بیان این‌که انفجار موجبات تخریب در دیوارها، شیشه و سقف خانه  را فراهم کرد، افزود: فرد مصدوم که آسیب وارده‌اش بیش از ۶۰ درصد اعلام شده بود، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی از شهروندان خواست در تمامی اوقات مراقب نشتی‌های گاز در منزل مسکونی و تجاری خود باشند و علاوه‌بر این‌که از بست‌ها، شیلنگ و ابزار مطمئن در اتصالات گازی بهره می‌گیرند، باید اتصالات فاقد کاربری را با درپوش مطمئن ببندند تا از احتمالات نشت گاز جلوگیری شود.

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت تاکید کرد:  شهروندان به هنگام ورود به منزل یا محل کار جدید، حتما اتصالات گاز و برق را شناسایی کنند و نسبت به ایمن بودن آن مطمئن شوند.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا