آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

سردار فدوی: طوفان الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد

طوفان الاقصی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مؤثر جمهوری اسلامی در افزایش روحیه مقاومت و مبارزه با استکبار در دل ملت‌های مسلمان و مظلوم گفت: طوفان الاقصی یک حرکت تاریخی توسط حماس و جهاد اسلامی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در منطقه را در هم شکست.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از فارس، سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مؤثر جمهوری اسلامی در افزایش روحیه مقاومت و مبارزه با استکبار در دل ملت‌های مسلمان و مظلوم اظهار کرد: وقتی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ پیروز شد بارقه‌ امیدی در دل ملت مظلوم فلسطین برای مبارزه با رژیم صهیونیستی این غده سرطانی به تعبیر امام خمینی (ره) ایجاد شد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به روحیه جهاد، ایثار و شهادت در دل مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی بیان کرد: طوفان الاقصی حرکتی تاریخی توسط حماس و جهاد اسلامی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در منطقه را در هم شکست و این از برکات خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

فدوی قدرت نظامی جمهوری اسلامی در قبال دیگر کشورهای منطقه را غیر قابل باور دانست و افزود: رژیم صهیونیستی که اکنون ایران را تهدید می‌کند، بداند قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی بسیار قوی است به طوری که خود محققان آمریکایی و رژیم صهیونیستی اعتراف می‌کنند که در طول ۴۴ سال گذشته نتوانستیم در هیچ عرصه‌ای انقلاب اسلامی را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه حق در تمامی عرصه‌ها بر جبهه شیطان و باطل پیروز است، گفت: ملت مظلوم فلسطین نشان دادند که وعده پروردگار حق بوده و هیچ وعده‌ای جزو وعده خدا حق نیست و در طول ۴۴ سال گذشته شاهد این امر در جمهوری اسلامی بودیم که چگونه در برهه‌های مختلف امدادهای غیبی به یاری ملت ایران آمده است.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه خداوند به ملت و پاسداران انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون بسیار زیادی داده است، بیان کرد: تکالیف محول شده از سوی پروردگار به انسان از توانمندی بشریت کمتر است، لذا باید به این تکالیف به خوبی عمل کنیم تا از این طریق در دنیا و آخرت به سعادت برسیم.

فدوی، دشمنی استکبار علیه ملت ایران را دشمنی دینی، ایدئولوژی و فکری دانست و گفت: در چند سال گذشته جبهه شیطان بزرگ با همه متحدین خود با جبهه حق یعنی متحدین جمهوری اسلامی به جنگ پرداخت ولی قطعاً شکست خواهند خورد زیرا این وعده خداست.

وی با اشاره به تبیین توطئه‌های استکبار علیه ملت ایران در ۴۴ سال گذشته برای نسل جدید، بیان کرد: در ۴۴ سال گذشته توطئه‌های آمریکا و استکبار علیه جمهوری اسلامی یک روز هم متوقف نشده و کماکان ادامه‌دار است ولی اخیرا وزیر خزانه‌داری آمریکا اعتراف کرد که نتوانستیم مردم ایران را در هیچ عرصه‌ای شکست دهند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به خدمت خالصانه توسط پاسداران و مسؤولان به مردم در عرصه‌های مختلف، گفت: مسؤولان با خدمت کردم خالصانه به مردم برای آخرت خود توشه‌ای جمع می‌کنند ولی این خدمت باید به گونه‌ای باشد که مردم این خدمت را به وضوح حس کنند.

فدوی با بیان اینکه استکبار از طریق هربه فضای مجازی در تلاش برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: در اغتشاشات سال گذشته آمریکا سنگین‌ترین جنگ را علیه ملت ایران اعمال کرد ولی دل‌های مردم ایران در گرو پروردگار و انقلاب اسلامی است که نتیجه آن حضور پرشور ملت در انزجار از اقدامات آشوبگران بود.

وی یکی از اهداف این نهاد انقلابی را کمک به دولت‌ها در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: سپاه پاسداران هرگاه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف با مشکل مواجه شد پای کار آمده و رفع بحران و اتمام پروژه‌های عمرانی در کشور کمک کردند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امضای توافق نامه‌ای میان دولت و سپاه در حوزه‌های مختلف از جمله احیای قنات‌ها و آبخیزداری خبر داد و افزود: توافق نامه‌ای میان دولت سیزدهم و سپاه پاسداران در حوزه آبخیزداری، احیای قنات‌ها و کاشت نهال و آبرسانی به روستاها به امضا رسیده و به صورت هفتگی با برگزاری جلساتی با معاون اول رئیس جمهور پیگیری انجام امور هستیم.

فدوی با اشاره به آبرسانی سپاه پاسداران به ۷۱۱ روستای گیلان، بیان کرد: بعد از سیستان و بلوچستان، گیلان با بحران آب آشامیدنی در روستاها مواجه هستند و در تفاهمی با وزارت نیرو مقرر شد به ۷۱۱ روستای گیلان آبرسانی شود و این امر در حال انجام است.

وی با قدردانی از اقدامات فرمانده سابق سپاه قدس در گیلان، تصریح کرد: سردار محمد عبدالله‌پور یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس است که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در نبرد علیه دشمن بوده و بعد از آن در سنگری دیگر به مردم گیلان و رفع محرومیت‌ در استان کمک کردند و قطعاً در سنگری دیگر از ظرفیت ایشان استفاده خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور تقدیر و سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس گیلان منصوب شد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا