آخرین خبرهاسیاسیملی

نوروزی: مجلس رأی اعتماد قاطع به کیومرث هاشمی خواهد داد

نماینده مردم گلستان در مجلس با بیان اینکه مجلس رأی قاطعی به هاشمی خواهد داد، افزود: با رأی اعتماد به هاشمی به دنبال حمایت ویژه از ورزشکاران کشور هستیم.

به گزارش تدبیرشرق، رحمت‌الله نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درخصوص معرفی کیومرث هاشمی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، گفت: انتخاب هاشمی برای وزارت ورزش انتخاب خوبی است زیرا ایشان از بدنه این وزارتخانه است و سابقه کار در آن را دارد.

نورزی با اشاره به سابقه درخشان هاشمی، افزود: امیدواریم با پشتوانه علمی، اجرایی و  تجربه ای که دارد بتواند منشا تحولات خوبی در عرصه ورزش شود.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه «وزارت ورزش و جوانان از وزارتخانه‌های مهم و اساسی است»، خاطرنشان کرد: قطعا با درایت و تدبیری که آقای هاشمی دارد می‌توانند چالش‌های پیش روی این وزارتخانه را مرتفع کند.

نوروزی با بیان اینکه مجلس رأی قاطعی به هاشمی خواهد داد، افزود: با رأی اعتماد به هاشمی به دنبال حمایت ویژه از ورزشکاران کشور هستیم.

وی با اشاره به «سوابق طولانی، درخشان و موفق هاشمی در عرصه ورزش کشور»، او را مورد قبول جامعه ورزشی کشور دانست و خاطرنشان کرد: هاشمی از ابتدای فعالیت کاری خود در ورزش کشور حضور داشته و مسئولیت‌های متعدد استانی و ملی در حوزه تربیت بدنی و ورزش برعهده وی بوده و پله پله رشد کرده و در سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک هم عملکرد مثبتی از خود بر جای گذاشته است.

این نماینده مجلس ادامه داد: هاشمی می‌تواند با کمک و حمایت مجلس، عملکرد مثبت وزارش ورزش و جوانان در دولت سیزدهم را ادامه داده و موفقیت‌های ورزشی بیشتری در عرصه جهانی برای ایران به ارمغان بیاورد و مشکلات مربوط به حوزه جوانان را نیز سامان دهد.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا