آخرین خبرهااستان هااسلایدر

انتقاد رئیس شورای شهر رشت از نحوه انعقاد قرادادها در شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از نحوه انعقاد قرارداد در شهرداری گفت:متاسفانه برخی از افراد به جای اینکه حامی منافع شهر و شهروندان باشند منافع طرف مقابل قرار داد را تأمین می‌کنند.

به گزارش تدبیرشرق، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز شنبه در نود و نهمین جلسه علنی شورای شهر رشت با اشاره به احداث ایستگاه‌های جدید اتوبوس در این شهر، اظهار کرد: بر اساس قرار داد منعقد شده، قرار بود ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس جدید طی ۶ ماه در سطح شهر احداث شود اما با گذشت حدود ۶ ماه فقط یک ایستگاه جدید اتوبوس در مقابل سازمان احداث شده است و مابقی ایستگاه‌ها به حال خود رهاشده است.

وی با تاکید بر تسریع بخشیدن به اجرای این پروژه افزود: این گونه عملکردها و کم کاری‌ها موجب می‌شود تا شهروندان نسبت به اعضای شورا بی اعتماد شوند و وقتی پیمانکار نسبت به تعهداتش بی توجه است، شهرداری باید با وی برخورد کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لایحه شهرداری رشت مبنی بر تملک ۴ قطعه زمین در خیابان نواب رشت بیان کرد: شهرداری رشت در این قسمت از شهر چند قطعه زمین در اختیار دارد و شهرداری رشت طی لایحه‌ای تقاضای تملک ۴ قطعه زمین دیگر با هدف ایجاد پارکینگ عمومی را در این قسمت از شهر مطرح کرده است.

کارگرنیا با اشاره به طرح تملک ۴ قطعه زمین برای اجرای طرح پارکینگ، اضافه کرد: اعضای شورای رشت با تملک چهار قطعه زمین با هدف ایجاد پارکینگ عمومی در شهر موافقت کردند.

وی با تاکید بر بررسی نحوه قرار داد ایستگاه‌های اتوبوس و دوچرخه‌هایی که قرار بود به منظور استفاده در لاین دوچرخه سواری در سطح شهر مورد استفاده قرار بگیرد، افزود: نماینده شورا در حوزه بررسی مصوبات شورا این دو موضوع را بررسی کند و نتیجه آن را در جلسه هفته آینده به اطلاع شورا برساند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از نحوه انعقاد قراردادها در شهرداری رشت بیان کرد: متأسفانه مشاهده می‌شود که برخی از افراد به جای اینکه حامی منافع شهر و شهروندان باشند منافع طرف مقابل قرار داد را تأمین می‌کنند و چنین اقداماتی قابل پذیرش نیست و یقیناً عواقبی به همراه دارد.

کارگرنیا با اشاره به زمان برگزاری جلسات شورای رشت، اضافه کرد: با توجه به اینکه به واسطه گرمای شدید هوا و صرفه جویی در مصرف برق، برگزاری زمان جلسات شورا در نیمه اول سال را به صبح‌ها موکول کرده بودیم، برای نیمه دوم سال مجدداً رأی گیری می‌کنیم که با موافقت اعضای شورا جلسات علنی صحن شورای در همان زمان صبح ساعت ۹ برگزار می‌شود.

/مهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا