آخرین خبرهااستان هااسلایدر

دکتر خاکی در جمع اصحاب رسانه در روز خبرنگار عنوان کرد: در سایه پشتیبانی مسوولان اشتغالزایی مجموعه در سال آینده به 1000 نفر خواهد رسید

در کنار سایر فعالیت ها ، 7 سالن رستوران در مجموعه افتتاح شده و برای رفاه حال نوجوانان و جوانان استان ،بازیکده و شهربازی تاسیس کردیم که VR پارک و شهربازی این مجموعه مدرن ترین واحد تفریحی استان محسوب می شود

به گزارش تدبیرشرق، به نقل از روابط عمومی دهکده گردشگری دکتر خاکی ،به مناسبت روز خبرنگار آیین تقدیر از خبرنگاران گیلانی با حضور دکتر براتی فرماندار شهرستان لاهیجان، دکتر زنده دل شهردار ،مهندس نظری معاون سیاسی فرماندار ،دکتر منصور خاکی مدیر عامل مجموعه،ابراهیمی و افشاری اعضاء هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان و سایر مسولان شهرستانی در دهکده گردشگری دکتر خاکی برگزار شد.

در این مراسم دکتر خاکی مدیر عامل دهکده ،ضمن خوشامدگویی به حضار و مسوولین محترم افزود: این افتخار نصیب مجموعه ما شد تا بتوانیم در چنین روز مهم و ارزشمندی میزبان شما عزیزان و بزرگواران باشیم.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران گیلانی گفت: در هفته دولت سال گذشته با کمک های ویژه دکتر براتی فرماندار محترم و با حضور دکتر عباسی استاندار محترم گیلان ، دکتر فرخی نماینده محترم شهرستان لاهیجان و سایر مسولان استانی و شهرستانی این مجموعه افتتاح گردید که در زمان افتتاح تعداداشتغال آن 60 نفر بوده و تا به امروز به 400 نفر در طی یکسال افزایش داشته است .

دکتر خاکی چشم انداز اشتغالزایی برای این مجموعه را تا سال آینده 1000 نفر عنوان کرد و اضافه نمود: این مهم و دستاورد تنها در سایه حمایت مسوولین محترم منجمله فرماندار، دادستان و سایر نهادهای اجرایی و نظارتی که همواره پشتیبان مجموعه بوده اند محقق خواهد شد.

مدیر عامل دهکده گردشگری دکتر خاکی این مجموعه را در نگاه اول واحدی تولیدی معرفی نمود و افزود: با پرورش دام و طیور تامین مایحتاج رستوران مجموعه صورت می پذیرد و در همین راستا 6 مجموعه فروشگاههای زنجیره ای نیز در استان فعالند که تا پایان سال به 12 واحد ارتقاء خواند یافت و همگی از از تولیدات این مجموعه بهرمند می شوند.

وی درباره تولیدات مجمعوعه گرشگری دکتر خاکی گفت: از شیر محصولات دامداری، فرآورده های ویژه لبنی تولید می شود و خوشبختانه اخیرا مجوز توزیع و پخش در سراسر کشور  برای 12 مورد فرآورده لبنیاتی از معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان اخذ شده است که کاری بسیار منحصر بفرد است و تولید 45 نوع محصول لبنی در این مجموعه هر روز صورت می پذیرد.

دکتر خاکی در ادامه به سایر فعالیت های دهکده گرشگری اشاره کرد و افزود : در کنار تولید و توزیع فرآورده های لبنی ،بسته بندی انواع گوشت،مرغ و ماهی نیز صورت می پذیرد و قطعا می توان گفت تنها واحدی هستیم که مجوز 87 نوع محصول فرآوری شده اعم از انواع جوجه ها و گوشت های طعم دار و سوشی ها و ماهی ها را داشته و در حال توزیع و پخش آن در سراسر استان هستیم.

مدیر عامل دهکده گردشگری دکتر خاکی امکانات مجموعه را منحصر بفرد خواند و افزود: در کنار سایر ها ، 7 سالن رستوران در مجموعه افتتاح شده و برای رفاه حال نوجوانان و جوانان استان ،بازیکده و شهربازی تاسیس کردیم که VR پارک و شهربازی این مجموعه مدرن ترین واحد تفریحی استان محسوب می شود. همچنین طراحی بسترهای اولیه خانه مشاغل کودکان بطور تخصصی برای اولین بار در استان از اهداف این مجموعه بوده و پیشرفت بسزایی تا کنون داشته است تا بتواند در خصوص ایده آفرینی و آشنایی با مشاغل برای کودکان دستاورد مناسبی برای خانواده ها نیز داشته باشد.

دکتر خاکی افتتاح بزرگترین هایپرمارکت استان گیلان را به مساحت 1000 متر را در هفته دولت نوید داد و در ادمه گفت: در آینده باشگاه ورزشی به مساحت 4000 مترمربع به بهره برداری خواهد رسید که فاز اول افتتاح آن به مساحت 1000 خواهد بود و  مخصوص کمپ های تیم ملی طراحی شده و تمامی تجهیزات آن از خارج از کشور با استانداردهای بین المللی تهیه شده است.

در این مراسم فرماندار و شهردار لاهیجان نیز طی سخنانی از مدیر عامل دهکده گردشگری دکتر خاکی بخاطر اهتمام ویژه به امر گردشگری و اشتغالزایی تشکر نموده و در پایان به همراه ضیافت شام از خبرنگاران گیلانی تقدیر و تجلیل بعمل آمد. 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا