آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

به دلیل برگزاری جشنواره‌های مختلف؛ شهردار و رییس شورای شهر لاهیجان از سوی فرماندار تجلیل شدند

جشنوارهفرهاد براتی، فرماندار لاهیجان با حضور در دفتر شهردار از مدیریت و تلاش‌های رضا زنده دل، شهردار لاهیجان و محمد ایدرم رییس شورای اسلامی شهر به نمایندگی از سوی اعضای شورا برای برگزاری مطلوب جشنواره‌های چای و غدیر و ایجاد نشاط در بین شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان از سوی فرماندار این شهرستان برای برگزاری جشنواره‌های مختلف تجلیل شدند.

فرهاد براتی، فرماندار لاهیجان با حضور در دفتر شهردار از مدیریت و تلاش‌های رضا زنده دل، شهردار لاهیجان و محمد ایدرم رییس شورای اسلامی شهر به نمایندگی از سوی اعضای شورا برای برگزاری مطلوب جشنواره‌های چای و غدیر و ایجاد نشاط در بین شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار لاهیجان در این دیدار اظهار کرد: مدیریت شهری لاهیجان با برنامه ریزی خوب در کنار تلاش معاونان و کارکنان شهرداری با برگزاری جشنواره‌های چای و غدیر در جزیره استخر باعث نشاط در بین مردم و استقبال ۱۰ هزار نفری از این جشنواره‌ها شد که در سطح استان بی‌نظیر بود.

وی گفت: جای دارد از فضاسازی و تزیین شهر لاهیجان در دهه امامت و ولایت و عید غدیر امسال توسط شهرداری تشکر نمایم.

رضا زنده دل، شهردار لاهیجان هم در این نشست از حمایت فرماندار و اعضای شورای تأمین برای برگزاری جشن در مناسبت‌های مختلف قدردانی کرد.

در پایان این نشست فرهاد براتی، فرماندار لاهیجان با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های رضا زنده دل، شهردار، محمد ایدرم، رییس شورای اسلامی شهر، امین رشیدی نژاد، معاون خدمات شهری، یاسر راحت طلب مدیر حراست شهرداری، مرتضی عالم، مدیر روابط عمومی فرمانداری و شاهین جهانگیربلورچیان، رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و مدیر جشنواره‌ها به دلیل برگزاری موفق جشنواره‌های فرهنگی و هنری در شهر لاهیجان و ایجاد نشاط اجتماعی و جلب رضایت شهروندان و مسافران در کنار توجه به توسعه و آبادانی شهر قدردانی کرد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا