آخرین خبرهااستان هااسلایدر

فرمانده انتظامی گیلان: متلاشی شدن ۹ باند تهیه و تولید مواد مخدر در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از متلاشی شدن ۹ باند تهیه و تولید مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این راستا حدود ۲ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش تدبیرشرق، سردار عزیزالله ملکی در حاشیه نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر از ابتدای امسال حدود ۲ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۰ درصدی داشته است.

وی از متلاشی شدن ۹ باند تهیه و تولید مواد مخدر در گیلان خبر داد و افزود: در این راستا ۲۳۷ قاچاقچی همچنین ۲ هزار معتاد متجاهر دستگیر شدند که در این حوزه هم رشد ۲۳ درصدی داشته ایم.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رتبه نخست استان در کشفیات، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان کالاهای قاچاق در گیلان کشف شده است.

سردار ملکی از دستگیری ۲۷۹ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در گیلان خبر داد و اضافه کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی نیز ۸۶۴ طرح استانی پیش‌بینی شده که در اجرای برخی از این طرح‌ها ۱۴۷ کلاهبردار در گیلان دستگیر شدند و ۲ باند کلاهبرداری نیز شناسایی و ۱۶ نفر در این راستا دستگیر شدند.

وی با اشاره به وقوع ۱۸ فقره قتل عمد در گیلان، افزود: با تلاش پلیس آگاهی گیلان، در این راستا ۲۹ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به اجرای طرح سالم سازی دریا، اضافه کرد: در طرح سالم‌سازی دریا از ۲۱۰ گشت خودرویی و ۹۸ گشت پیاده در سواحل گیلان مشارکت دارند.

/مهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا