آخرین خبرها

آزادسازی اراضی حفاظت شده تالش از دست متصرفان

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان به ایرنا، عارف شادکام گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی تالش با دستور قضایی اراضی متصرف شده در منطقه جوکندان را با تخریب سازه های غیر مجاز آزادسازی کرده و 2 متخلف را در این رابطه شناسایی و به محاکم قضایی معرفی کردند.
وی افزود: منطقه حفاظت شده لیسار و جوکندان تالش با وسعتی بالغ بر 32 هزار هکتار در شمال تالش متشکل از ساحل، تالاب، اراضی جلگه ای و کوهستانی زیستگاه انواع قرقاول ، عقاب تالابی و پستاندارانی مانند گربه جنگلی و گراز است.
** بر اساس گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان به ایرنا؛ عباس آسایش رئیس اداره راه و شهرسازی آستارا گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و طی حکم مقام قضایی، از 12 هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان رفع تصرف شد.
وی با اشاره به اینکه در این راستا یک فرد متخلف به مقام قضایی معرفی شد، تصریح کرد: به منظور صیانت از اراضی دولتی با متصرفان و افراد سودجو برخورد قانونی و قاطع می شود.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و وسعت اراضی ملی این شهرستان، 40 هزار هکتار است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا