آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

استاندار گیلان در جلسه معارفه سرپرست معاونت عمرانی استانداری بیان داشت؛ ارتقاء وضعیت عمرانی و اتمام پروژه‌های مهم و اثربخش گیلان، با جدیت دنبال شود/ همه مدیران باید همسو با برنامه‌های دولت سیزدهم، به مردم خدمت کنند

پروژه های عمرانیاستاندار گیلان با تأکید بر لزوم دقت نظر در مسائل مختلف عمرانی و رفع موانع پیش رو در راستای توسعه همه جانبه و رونق استان گفت: انتظار دارم ارتقاء وضعیت عمرانی و پیگیری اتمام پروژه های مهم و اثربخش گیلان به نفع مردم ، با جدیت دنبال شود.

به گزارش تدبیرشرق؛  دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و تکریم معاون قبلی، با تأکید بر اینکه در دولت مردمی و انقلابی، برای خدمت به مردم باید شبانه‌روزی پای‌کار باشیم، افزود: زمان بر دوش کشیدن امانت مسئولیت، زودگذر است اما خدمت صادقانه، ماندگار است.

وی ادامه داد: باید تلاش شود تا در راه تحقق اهداف سازمانی، با نوگرایی و هوشمندسازی در انجام امور، گام های موثری برداشت.

نماینده عالی دولت در گیلان  بر لزوم چابکی و تعهد برای اجرای هرچه بهتر کارها از سوی همه مدیران  تاکید کرد و گفت: باید برای پویایی و ارتقاء سازمانی همسو با منویات رهبر معظم انقلاب و راهبردهای دولت مردمی سیزدهم، کوشش و در این مسیر از دانش افراد متخصص بهره گرفته شود.

دکتر عباسی مسئولیت را امانتی الهی برای خدمت به مردم دانست و تاکید کرد: همه مدیران باید همراه و همگام با سیاست های دولت انقلابی و جهادی سیزدهم به مردم خدمت کنند.

وی اجرای دقیق وظایف در حوزه مهم و گسترده عمرانی، از جمله دقت نظر در تغییر کاربری ها، ساخت و ساز و کمیسیون های متعدد، پیشگیری از بروز تخلفات، پیگیری اجرای عملیاتی مصوبات سفر رئیس جمهوری و هوشمند سازی فعالیت این حوزه را از تکالیف سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور هماهنگی استانداری برشمرد.

دکتر عباسی ضمن قدردانی از خدمات معاون پیشین، به سرپرست جدید این معاونت تاکید کرد که با استعانت از خداوند متعال و اجرای برنامه های راهبردی حوزه عمرانی گیلان، روند حرکت از وضعیت موجود به سوی وضعیت مطلوب را با عزمی جهادی دنبال کند.

در این مراسم با قدردانی از تلاش های عباس صابر، مسعود کاظمی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان معرفی شد.

مسعود کاظمی که از نیروهای رسمی استانداری گیلان است؛ مدیرکلی دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان، شهردار لاهیجان، عضویت در شورای اسلامی شهر رشت، عضویت در سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان گیلان و ریاست سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی شهرداری رشت را در کارنامه دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا