آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

اقدامات لاهیجان در تحقق اشتغال و جذب اعتبارات اشتغالزایی قابل تقدیر است

اشتغالزاییمدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان گفت: اقدامات انجام شده در شهرستان لاهیجان برای جذب اعتبارات اشتغالزایی و تحقق اشتغال پیش‌بینی شده در این شهرستان قابل تقدیر است

دکتر یونس رنجکش در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لاهیجان در فرمانداری این شهرستان افزود: بررسی امارها در زمینه جدب اعتبارات اشتغالزایی و تحقق اشتغال های پیش بینی شده در سال ۱۳۰۰ نشان دهنده همکاری های موثر دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در این زمينه است که با هدایت فرمانداری شهرستان انجام شد.
وی یاد اورشد : تحقق ۱۰۰درصدی اشتغال تعهد شده در شهرستان و جذب بیش از ۹۰درصدی تسهیلات اشتغالزایی از عملکرد خوب شهرستان لاهیجان بوده است که در سال گذشته نیز این عملکرد قابل تقدیر شد.
وی افزود : از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر و نهادهای حمایتی در سه سال گذشته بیش از ۴۶میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای بیش از ۴۰۰طرح و اشتعالزایی بیش از ۲۵۰نفر به متقاصیان در لاهیجان پرداخت شده است که رصد اشتغال تعهد شده از مهمترین برنامه های نظارتی در این زمینه است که توسط دبیر خانه در حال انجام می باشد.
به گفته وی ، برای توسعه مشاغل خانگی امسال دو میلیارد تومان به لاهیجان اختصاص یافت که باید تا پایان بهمن ماه به متقاصیان توسط بانک های عامل با هماهنگی دستگاههای اجرایی مربوطه پرداخت شود.
مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان تخصیص بیش از ۳۲میلیارد تومان اعتبار برای اشتعالزایی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی به لاهیجان را از دیگر تسهیلات در سال جاری عنوان کرد که در جذب ان عملکرد خوبی وجود دارد.
رنجکش با تاکید بر تسهیلگری در پرداخت تسهیلات خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان توسط بانک ها شد .
وی همچنین خواستار احیای واحدهای غیر فعال در لاهیجان شد.
در این جلسه که مدیر کل امداد و جمعی از مدیران اجرایی استان و بانک های عامل حضور داشتند فرهاد براتی سر پرست فرمانداری لاهیجان با تاکید بر ضرورت تحقق اشتغال و جذب اعتبارات در این زمینه برای تخصیص اعتبارات بیشتر در شهرستان اعلام آمادگی کرد.
بازدید از چند طرح سرمایه گذاری که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی تسهیلات دریافت کرده بودند از دیگر برنامه های مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتعال استانداری گیلان در کنار تقدیر از دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در جذب تسهیلات اشتغالزایی شهرستان لاهیجان بود.

های با بررسی های انجام گرفته و رصد اشتغال پیش بینی شده در لاهیجان اقدامات انجام شده شهرستان لاهیجان نسبت به جذب تسهیلات اشتغال زایی و تحقق اشتغال پیش‌بینی شده کارنامه خوبی داشته است و ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته خواستار خواستار انجام وی اظهار داشت در این شهرستان نسبت به تحقق اشتغال پیش بینی شده بیش از میزان تعهد اقدام شده است و همچنین اعتبارات اشتغالزایی در این شهرستان بیش از ۹۰ درصد جذب شده است

یونس رنجکش با تاکید بر باقی ماندن محدودیت زمانی تا پایان بهمن ماه از سایر شهرستان ها خواست تا نسبت به جذب اعتبارات و تحقق اشتغال های پیش‌بینی شده اقدام نماید و یادآور شد در شهرستان لاهیجان از سال ۹۷ بیش از ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است که رصد اشتغال های تعهد شده از مهمترین اقدامات است که باید با هماهنگی فرمانداری انجام شود

اشتغالزایی

اشتغالزایی

اشتغالزایی

اشتغالزایی

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا