آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

استاندار گیلان : با حداکثر توان خود از تولیدات ساخت داخل حمایت می کنیم

تولیدات ساخت داخلبه گزارش تدبیرشرق، استاندار گیلان در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید استان اظهار داشت: با حداکثر توان خود از تولید کنندگان، صنعتگران و نهضت ساخت داخل که منجر به افزایش اشتغال در استان خواهد شد، حمایت می کنیم .

اسدالله عباسی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و هم افزایی بین واحد‌های صنعتی استان و استان های دیگر می باشد، اضافه کرد: توسعه تولیدات دانش بنیان جزء سیاست های دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از واحد‌های صنعتی استان نیاز به توسعه دارند گفت: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی در ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت و تامین نیازمندی های فناورانه واحدهای تولیدی در این نمایشگاه ها، منجر به خودکفایی و عدم وابستگی به خارج خواهد شد .

استاندار گیلان ادامه داد: همه مدیران استان در جهت حمایت از تولیدات داخلی بسیج شوند تا شاهد درخشش بیشتری در بخش تولید باشیم و نیازهای استان و کشور تامین شود.

رئیس سازمان صمت گیلان نیز در نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید استان بیان داشت: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت های مختلف ساخت داخل فراهم کرده است.

فرهاد دلق پوش با بیان اینکه دانش، توان ملی و استعداد صنعتگران ما بالاست، خاطرنشان کرد: ۷۸ واحد تولیدی برتر برای حضور در بخش های مختلف نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و هم اکنون حضور دارند و تعدادی از واحدهای حوزه صنایع دفاعی نیز جهت کمک فناورانه به صنایع مختلف در این نمایشگاه مشارکت دارند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان ابراز داشت: از ابتدای امسال با حمایت از تولیدات دانش بنیان و صادرات محور بالغ بر ۳۸ میلیون دلار صرفه جویی ارز
داشتیم و قطعات مورد نیاز در داخل کشور تولید و تامین شد و پیش بینی می شود رقم مذکور تا پایان سال به ۵۰ میلیون دلار برسد.

گفتنی است : نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید استان گیلان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آذرماه سالجاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت ده صبح تا شش عصر از نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

تولیدات ساخت داخل

تولیدات ساخت داخل

تولیدات ساخت داخل

تولیدات ساخت داخل

تولیدات ساخت داخل

تولیدات ساخت داخل

/روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا