آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان: همه دهیاری‌های گیلان سرپرست دارند | صدور احکام دهیاران پس از اعلام نتایج استعلامات

دهیاری‌های گیلانعباس صابر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه احکام دهیاران پس از اعلام نتایج استعلامات صادر می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر کلیه دهیاری‌های گیلان سرپرست دارند.

عباس صابر در برنامه گفتگوی خبری با بیان اینکه هزار و ۸۶۹ دهیاری در گیلان وجود دارد اظهار داشت: تا این لحظه کلیه دهیاری‌های استان دارای سرپرست هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه کارهای هیچ کدام از دهیاری‌ها در امور عمرانی و خدماتی و نظایر این‌ها معطل نمانده است عنوان کرد: البته با توجه به اینکه دهیاری‌ها دارای سرپرست هستند شاید کارها با آن کیفیت مورد نظر انجام نگیرد.

صابر با بیان اینکه مردم می‌توانند اقدامات و فرآیندهای کاری خود را از طریق سرپرست فرمانداری پیگیری کنند افزود: احکامی که برای دهیاری‌ها صادر می‌شود باید فرآیند قانونی خود را طی کند و یکسری استعلامات انجام گیرد.

وی از صدور احکام دهیاری‌های استان گیلان پس از جواب استعلامات انجام شده سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به تعداد بسیار زیاد دهیاری‌های استان گیلان و لزوم طی فرآیندهای قانونی قطعا صدور احکام دهیاران کمی زمانبر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: احکام نزدیک به ۱۰۰ نفر از دهیاران استان گیلان صادر شده است و تاکنون نیز هزار و ۴۶۹ پرونده را تکمیل کردیم بنابراین با زودی و در سریع‌ترین زمان احکام دهیاران استان گیلان صادر می‌شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا