آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی بندر کیاشهر به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان

یوم‌الله ۱۳ آبانبه گزارش تدبیرشرق، مرتضی عاطفی شهردار و حاتم پورباقری رییس شورای شهر، به مناسب روز دانش‌آموز پیامی صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان؛ روز مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم فاسد ستم‌شاهی و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی

این روز نشان از تلاش این قشر آگاه در اعتلای اهداف انقلاب از زمان طاغوت دارد. بی‌تردید، حماسه‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی های دانش آموزان عزیز در ۱۳ آبان ۵۷، پیروزی انقلاب اسلامی را شتاب بخشید و سبب زوال رژیم وابسته به امریکا گردید.

یقینا، دانش آموزان آگاه و متعهد ایران اسلامی، در مبارزه با استکبار، همیشه نقشی فعّال و فراموش ناشدنی داشته‌اند و با عزمی راسخ و مشت‌های گره کرده، پایه‌های حکومت ستمگر پهلوی را به لرزه در آوردند.

۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی که از سوی امام خمینی (ره)، انقلاب دوم نامیده شد را به ملت شهید پرور میهن اسلامی و عموم دانش آموزان عزیز کشورمان و مردم شریف و انقلابی بندرکیاشهر تبریک عرض می‌نماییم.

یوم‌الله سیزده آبان، یادآور سه رویداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران؛ تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی در سال ۱۳۵۷ (روز دانش آموز) و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸ است. یاد و خاطره این روز گرامی باد.

/واحدخبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا