آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

۱۳ آبان بیانگر عشق و ایمان/پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

۱۳ آبان

 بسم الله الرحمن الرحیم

روز ۱۳ آبان بیانگر عشق و ایمان ملت ایران به ویژه قشر دانش آموز برای سربلندی و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کوتاه کردن دست استکبار و دشمنان اسلام و نظام با اراده ای وصف ناپذیر است که مصداق آن را می توان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مشاهده نمود.

با مشاهده چنین راست قامتانی است که می توان گفت کوچکی سن نمی تواند ایمان و اعتقاد انسان های نیک را محدود نمود و حقیقت جویان در هر برهه از زندگی روحیه و منشی بزرگ دارند.

 ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه ای دارد چرا که دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت شکست ناپذیری این طاغوت زمان را درهم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در صحنه های بین الملل طنین انداز نمایند.

واقعه ۱۳ آبان که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد، پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت.

اینجانب این روز بزرگ را به همه اعضای کانون‌ها و اعضای تیم دادرس هلال احمر استان که نمادهای ارزشمند مهربانی، انسان‌دوستی و ازخودگذشتگی در مدارس هستند، تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال سربلندی، عزت و سعادت آنان را خواستارم، امیدوارم به عنوان آینده سازان این مرز و بوم در مسیر انسانیت، کمک به هم‌نوع، ترویج صلح و دوستی و نیک‌ورزی موفق و پیروز باشند.

سیاوش غلامی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

رشت/مرجان گودرزی

/رکنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا