آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

نشست هم اندیشی هیات‌های ورزشی و شورای شهر و شهردار بندرکیاشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی

هفته تربیت بدنیبه گزارش تدبیرشرق،روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰، به مناسبت هفته تربیت بدنی نشست هم اندیشی هیات‌های ورزشی با شورای اسلامی و شهردار بندرکیاشهر در سالن شهرداری برگزارشد.

حاتم پورباقری رئیس شورای بندرکیاشهر با تاکید و توجه به ورزش همگانی گفت: ورزش‌های همگانی دارای کمیته‌های فراوانی است و با توجه به اهمیت بالایی که دارد لازم است هر چه سریعتر رئیس هئیت ورزش همگانی معرفی شود.

رئیس شورای بندرکیاشهر شهردار را داراي دیدگاه ورزشی و فرهنگی بیان کرد و افزود : شورای شهر بندرکیاشهر شورایی فرهنگی ورزشی است و شهردار این شهر بندری نیز با توجه به توانمندی‌هایشان در استان، مطالبات شورا در حوزه ورزش را به خوبی محقق خواهد کرد.

وی خواستار هماهنگی بیشتر رئیس اداره ورزش با شورا در انتخاب روسای هیات‌های ورزشی شد و اظهار داشت: ضمن تشکر از هیات‌های ورزشی از روسای آنها می‌خواهم که ارتباط فراشهرستانی و استانی برای کسب امتیاز برای بندرکیاشهر را فراموش نکنند و در این راستا لازم است رئیس اداره در انتخاب روسای هیات‌های ورزشی با شورا هماهنگی لازم را داشته باشد.

پورباقری همچنین در خصوص کمک به حوزه ورزش در تمامی رشته‌ها تصریح کرد: با تحقق بودجه، به باشگاه‌ها و هئیت‌های ورزشی اعتبار تخصیص می‌دهیم.

مرتضی عاطفی شهردار بندرکیاشهر ایجاد شهر با نشاط را در گرو شهروند شاد و سلامت دانست و تصریح کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری کمک به ورزش همگانی است.

وی با اذعان به کمبود‌های فعلی بندرکیاشهر از حیث امکانات فرهنگی و ورزشی گفت: در حال حاضر با حداقل امکانات به تلاش خود در این حوزه ادامه می‌دهیم و امیدواریم در آینده این محدودیت‌ها مرتفع شود.

عاطفی با اشاره به اینکه متولی ورزش، صاداره ورزش و جوانان است، گفت: شهرداری و شورا در کنار این اداره برای رشد و توسعه ورزش به فعالیت می‌پردازند.

شهردار بندرکیا شهر با اشاره به اینکه از ورزش‌های همگانی و صبحگاهی حمایت خواهیم کرد بیان داشت: در تلاش برای افزایش امکانات ورزشی در بندرکیاشهر خواهیم بود.

عاطفی با بیان اینکه در بندرکیاشهر با کمبودهای بسیاری در بحث ورز‌ش‌های همگانی مواجه هستیم، تصریح کرد: دغدغه های روسای هیات‌های ورزشی در خصوص عدم امکانات ورزشی به حق است و بندرکیاشهر با حفظ و حراست امکانات موجود، درصدد رشد و بالندگی در حوزه ورزش می‌باشد اما انتظار است رئیس اداره ورزش و جوانان با رایزنی با مدیران کل، مدیران استانی و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امتیاز و بودجه‌ای مناسب برای توسعه امکانات ورزشی در بندرکیاشهر کسب کند.

فاطمه قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه در نشست هیات‌های ورزشی و شورای شهر بندرکیاشهر ضمن تبریک هفته تربیت بدنی از تعامل خوب شورای شهر بندرکیاشهر با هیات‌های ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات عمرانی اداره ورزشی در بخش بندرکیاشهر را بیان داشت و ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم که با رایزنی‌هایی که خواهیم داشت بیش از پیش بندرکیاشهر در حوزه ورزش در رشته‌های مختلف رشد و ارتقا یابد.

در این نشست روسای هیات‌های ورزشی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیات‌های ورزشی به بیان مسائل و مشکلات و ارائه مطالبات خود پرداختند.

 هفته تربیت بدنی

/واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا