آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

نشست هم‌اندیشی فرهنگی با حضور روحانیون و مجموعه مدیریت شهری بندر کیاشهر برگزار شد

هم‌اندیشی فرهنگینخستین نشست هم‌اندیشی فرهنگی با حضور روحانیت معظم، هیئت امنای مساجد، شهردار و مجموعه مدیریت شهری بندر کیاشهر برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق، نخستین نشست هم‌اندیشی فرهنگی با حضور هیئت امنای مساجد، روحانیت معظم، شهردار و مجموعه مدیریت شهری و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلین سید جواد نور موسوی از علمای شهر قم برگزار و مباحث متنوعی در آن مطرح شد.

در این نشست فرهنگی حجت‌الاسلام نورموسوی مواردی را در بحث رعایت اخلاق و اینکه مهم‌ترین ویژگی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) در کنار سایر ویژگی‌های انسانی و دینی، مکارم اخلاق بوده است بیان کرد.

حجت‌الاسلام نورموسوی با اشاره به اینکه خداوند متعال در وجود انسان‌ها کمالاتی قرار داده است و انسان باید از این نعمات به خوبی استفاده کند افزود: بدون شک اگر کسی برای ارتقای کمالات درونی خود تلاش نکند و ارزشی قائل نشود زیبایی‌های ظاهر و جمالی که خداوند به او عطا کرده برای سعادتش مفید نخواهد بود.

وی اخلاق حسنه را مؤلفه‌ای مهم که هر مدیر و مسئولی که پست و مقام می‌گیرد باید به آن آراسته باشد دانست و با تاکید بر اینکه فضیلت اخلاق امروزه در جامعه به فراموشی سپرده شده است تصریح کرد: آن چیزی که جامعه را به سمت فنا سوق داده است فقدان این ویژگی شخصیتی است.

روحانیون و هیئت امنای مساجد هم در ادامه این جلسه دغدغه‌های خود را بیان و مباحثی را مطرح کردند و مقرر شد این سلسله نشست‌ها به شکل منظم برگزار شود.

شهردار بندرکیاشهر نیز به دقت مباحث مورد بحث را مورد توجه قرار داد و نسبت به رویکردهای اخلاق‌مدارانه مجموعه شهرداری کیاشهر تاكيد کرد.

گفتنی است از زمان تصدی عاطفی به سمت شهرداری بندرکیاشهر، فعالیت‌هايي چون ملاقات مردمی و حضور در محلات به جهت پیگیری مشکلات شهروندان همچنین تقدیر از نیروهای باتجربه و بازنشسته و مواردی دیگر که همه بر پایه تکریم ارباب رجوع و محترم شناختن همکاران شهرداری است در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بندر کیاشهر با دیدگاهی اخلاق‌مدارانه و توسعه‌محور فعالیت‌‌های فرهنگی و زیرساختی را به‌طور مدون دنبال می‌کند.

/واحد خبر مديريت روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا