آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

پیروزی پرسپولیس مقابل شهرداری آستارا پشت درهای بسته پیش از دیدار برابر الهلال

پرسپولیستیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیداری تدارکاتی مقابل تیم دسته اولی شهرداری آستارا علیرغم پیروزی در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش تدبیرشرق، تیم فوتبال شهرداری آستارا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی پشت درهای بسته ورزشگاه شهیدکاظمی به مصاف تیم پرسپولیس رفت که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

در این دیدار رضا اسدی دو بار و امید عالیشاه یک بار در این بازی موفق شدند دروازه شهرداری آستارا را باز کند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به این که هدایت تیم شهرداری آستارا برعهده بازیکن نامدار سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران، فرشاد پیوس است، پیراهن شماره ۱۷ پرسپولیس را به عنوان یادبود به وی هدیه دادند.

برای شهرداری آستارا و شاگردان فرشاد پیوس در این دیدار مقابل پرسپولیس تهران احسان ضیایی، حبیب افرا، امیرحسین صالحی،محمد آزادطلب، بهزاد سلطانی، جابرنصیری  کیانوش میرزایی، جواد آقایی پور، مجتبی محبوب مجاز، علی مصطفایی و  امین حقده به میدان رفتند.

 پرسپولیسی‌ها هم برای لو نرفتن ترکیبش برای دیدار حساس الهلال در لیگ قهرمانان آسیا عکس تیمی نگرفتند و تمام بازیکنان و کادر فنی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

سرخ‌پوشان پایتخت به یاد هادی

اعضای تیم پرسپولیس پیش از بازی دوستانه امروز با شهرداری آستارا با پوشیدن پیراهنی که تصویر هادی نوروزی روی آن بود، یاد کاپیتان ابدی را گرامی داشتند.

این اقدام با توجه به ششمین سالگرد درگذشت ۲۴ ابدی سرخپوشان و برای گرامیداشت خاطره او انجام شد.

به گزارش فارس، پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۴ مهر در مقابل الهلال عربستان قرار خواهد گرفت، شهرداری آستارا هم نماینده استان گیلان در لیگ آزادگان است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا