آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

ادامه شایعات جدایی CR7؛ در صورت جدایی از یووه؛ 5 مقصد احتمالی رونالدو

رونالدو

رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که کریستیانو رونالدو به دنبال پایان بخشیدن به دوران بازی خود در تورین است. فوق ستاره پرتغالی ممکن است به یکی از این پنج مقصد نقل مکان کند.

به گزارش تدبیرشرق، یک جمله معروف در جهان فوتبال وجود دارد که به فراخور زمان تغییر یافته: هر کاری که لیونل مسی می تواند انجام دهد، کریستیانو رونالدو بهترش را می تواند.

البته نام دو فوق ستاره جهانی به کار رفته در این جمله در برهه های مختلف زمانی و بسته به این که هر بازیکن چه کاری انجام داده و در چه زمانی جا به جا شده است.

دوران پر از جام قهرمانی آنها در بارسلونا و رئال مادرید، چیزی است که بدون شک بزرگترین رقابت بازیکنان در تمام دوران ها است.

انتقال مسی به پاری سن ژرمن شاید تکان دهنده ترین نقل و انتقالات این دهه باشد.

اما فراموش نکنید؛ هر کاری که مسی می تواند انجام دهد، رونالدو بهترش را می تواند و رسانه ها در ایتالیا مدعی شده اند که رونالدو ممکن است در حال برنامه ریزی برای حرکت بعدی خود باشد..

میرر به بررسی پنج تیمی می پردازد که رونالدو می تواند پس از یوونتوس به آنها بپیوندد.

منچستریونایتد

آیا امکان دارد پنجره نقل و انتقالات بدون شایعات بازگشت مهاجم سابق شیاطین سرخ به منچستریونایتد به پایان برسد؟

رونالدو اولین توپ طلای خود را هنگام بازی برای شیاطین سرخ به دست آورد؛ دورانی که یک سکوی پرتاب عالی برای رساندن او به کهکشانی های رئال شد.

اگر رونالدو بخواهد آخرین پرده از زندگی حرفه ای خود را در تئاتر رویاها به اجرا کند، یک پایان عالی و شاعرانه برای او خواهد بود.

پاری سن ژرمن

اگر تابستان امسال یک چیز را ثابت کرده باشد، آن این است که همه چیز ممکن است!

خرید مسی از سوی غول های فرانسوی باعث شد تا او با سرخیو راموس، دشمن دیرینه اش، متحد شود. اگر این اتفاق افتاده باشد، مطمئنا رونالدو و PSG هم چندان دور از ذهن نیستند.

انتقال رونالدو به پارک دو پرنس در این فصل بعید است، اما با توجه به آینده کیلیان امباپه، PSG ممکن است به یک ستاره نیاز داشته باشد تا جای خالی مهاجم فرانسوی را پر کند و چه کسی بهتر از کسی که امباپه از او الگو گرفته است؟

رئال مادرید

رونالدو پس از اینکه نقش مهمی در کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی اروپایی داشت و سپیدپوشان پایتخت مادرید را تبدیل به حاکمان بلامنازع لالیگا کرد، پایتخت اسپانیا را ترک کرد.

رد پیشنهاد 120 میلیون یورویی یوونتوس برای رونالدو برای رئال غیرممکن بود، با این حال فلورنتینو پرز، رییس باشگاه، احتمالاً آرزو می کند که این پیشنهاد را رد کرده بود چرا رئال پس از رونالدو دیگر هرگز رئال سابق نشد.

مصدومیت های ادن هازارد به این معنی است که او به سختی فرصتی برای به دوش کشیدن مسئولیت پیراهن شماره 7 رونالدو داشته است.

شاید تنها کسی که می تواند این بار را به دوش بکشد، همان شخصی است که در وهله اول افسانه شماره 7 را ساخته است؛ آیا بازگشتی تماشایی به پایتخت اسپانیا می تواند از گزینه های رونالدو باشد؟

اسپورتینگ لیسبون

فردریکو وارانداس، رییس باشگاه اسپورتینگ لیسبون، وقتی گفت که رونالدو “یک روزی” به باشگاه باز می گردد، قصد ارسال پیامی را داشت.

رییس اسپورتینگ گفت که او معتقد است رونالدو می تواند با پایان دوران حضورش در یوونتوس، به این باشگاه بازگردد.

پس از کسب اولین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر پرتغال از سال 2002 به بهد، آنها می توانند تا زمان تصمیم گیری رونالدو، یکی از شرکت کنندگان در چمپیونزلیگ باشند.

بازگشت به تیمی که رونالدو را جوری پرورش داده و ساخته که پنج توپ طلا ببرد، می تواند پایانی کامل و بی نقص برای دوران حرفه ای او باشد.

ال ای گلکسی

پیوستن دیوید بکهام از رئال مادرید به ال ای گلکسی میراثی متعالی نه تنها در باشگاه، بلکه در کل فوتبال آمریکا برجای گذاشته است.

این موضوع راه را برای پیوستن دیگر بازیکنان قدرتمند جهان فوتبال مانند استیون جرارد و زلاتان ابراهیموویچ به تیم مستقر در لس آنجلس هموار کرد.

با این حال امضای رونالدو به احتمال زیاد همه موارد فوق را پشت سر می گذارد و به اهمیت یافتن و دیده شدن مجدد MLS در جهان فوتبال کمک می کند.

با توجه به اینکه جام جهانی 2026 در ایالات متحده آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می شود، خرید رونالدو بهترین ابزار روابط عمومی و بازاریابی برای مسابقات خواهد بود. او همچنین به گلکسی کمک می کند تا اولین قهرمانی خود از سال 2014 به بعد را در جام MLS به دست آورد.

علاوه بر پنج باشگاه فوق، کوریره دلو اسپورت گزاش کرده است که ژرژ مندس، مدیر برنامه های کریستیانو، اکنون خرید او را به منچسترسیتی پیشنهاد داده است.

/ورزش سه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا