آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

تساوی شهرآورد شمال و جنوب فوتبال ایران

شهرآورددیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی از هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی در مقابل یکدیگر رضایت دادند.

به گزارش تدبیرشرق، از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ آزادگان، تیم‌های استقلال خوزستان و ملوانبندرانزلیدرورزشگاه تختیاهواز در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی برای این دیدار مبین عشایر، عیسی پرتو، میعاد یزدانی، پدرام قاضی پور، مهیار زحمتکش،زکریامرادی، اصغر نصیری، ارسلان تفضلی، سهیل فداکار، تفضلی، فربد بلوکباشی و وحید فارغ را در ترکیب تیمش قرارداد.

در این دیدار که امشب در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد دو تیم باوجود خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر، موفق به گلزنی نشدند تا نهایتاً بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

این بازی در پایان ۹۰ دقیقه، گلی در برنداشت و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

این نتیجه در حالی حاصل شد که شاگردان امیر خلیفه اصل فرصت داشتند با توجه به شکست شب گذشته مس کرمان صدرنشین، خود را این تیم نزدیک‌تر کنند.

استقلالی‌ها با این برد ۳۸ امتیاز شدند و به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به بادران تهران به رده دوم صعود کرد. البته استقلالی‌ها با برد در این بازی می‌توانستند اختلاف خود را با صدرنشین به عدد ۲ برسانند که این فرصت را از دست داد.

ملوان بندرانزلی هم در پایان این هفته با بیست‌وسه بازی و ۳۲ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفتند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا