آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

بیانیه واتیکان پس از دیدار پاپ با آیت الله سیستانی: این دیدار صمیمی ۵۴ دقیقه طول کشید / این ملاقات فرصتی برای قدردانی پاپ از آیت الله سیستانی به دلیل مبارزه او با خشونت بود

واتیکان

واتیکان در پی دیدار آیت الله سیستانی و پاپ فرانسیس، بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: در این دیدار صمیمی که حدود پنجاه و چهار دقیقه به طول انجامید، پدر اقدس بر اهمیت همکاری و دوستی بین فرقه های دینی تاکید کردند تا از طریق توسعه احترام متبادل و گفتگو بتوانیم در خیر عراق و منطقه و همه بشریت سهیم باشیم.

واتیکان در پی دیدار آیت الله سیستانی و پاپ فرانسیس، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش تدبیر شرق، به نقل از منابع عراقی متن این بیانیه آمده است:

پاپ فرانسیس صبح امروز(شنبه) با آیت الله سیستانی در نجف اشرف دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی که حدود پنجاه و چهار دقیقه به طول انجامید، پدر اقدس بر اهمیت همکاری و دوستی بین فرقه های دینی تاکید کردند تا از طریق توسعه احترام متبادل و گفتگو بتوانیم در خیر عراق و منطقه و همه بشریت سهیم باشیم.

این دیدار فرصتی برای قدردانی پاپ از آیت الله سیستانی به دلیل مبارزه او به همراه طایفه شیعیان با خشونت، و مشکلات بزرگ سال های اخیر در دفاع از ضعیف ترینها و مظلوم ترین ها و تاکید بر قداست زندگی انسان و اهمیت وحدت مردم عراق بود.

پاپ در حضور حضرت آیت الله سیستانی دعاهای خود را برای آینده ای با حاکمیت صلح و برادری برای سرزمین محبوب عراق، خاورمیانه و سراسر جهان تکرار کرد.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا