تدبیر ورزشی

دو خبر از تکواندو و بسکتبال گیلان

تکواندو گیلان

به گزارش تدبیرشرق و به نقل از ایرنا، در این دوره از رقابت ها، زبده ترین تکواندوکاران دختر رده های سنی خردسالان و نونهالان در قالب 10 تیم در خانه تکواندوی گیلان در رشت با هم به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت ها، تیم تکواندو دختران شهدای کلاچای توانست عنوان نخست دومین دوره مسابقات لیگ تکواندو دختران گیلان را به خود اختصاص دهد.

همچنین تیم تکواندو دختران شهاب بندرانزلی در مکان دوم این رقابت ها قرار گرفت و تیم تکواندو تکتا مقام سوم لیگ تکواندو دختران استان گیلان را کسب کرد .
از سوی کمیته فنی این دوره از رقابت ها نیز ، سپیده میرزا زاده از تیم تکواندو اکتیو به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شد.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر مسابقات تکواندو لیگ دختران استان گیلان لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر نیز، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
*برتری تیم بسکتبال کاوه رودسر برابر تیم آرنا

همچنین گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا حاکی است در ادامه دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام هادی آمیغ ، تیم کاوه رودسر برابر تیم آرنا رشت پیروز شد.

در این مسابقه که دوشنبه شب برگزار شد ، تیم بسکتبال کاوه رودسر با نتیجه 59 بر 53 برابر تیم آرنا رشت به برتری دست یافت.

در جریان این مسابقه که از هفته سوم دور برگشت این رقابت ها برگزار شد، هر دو تیم بازی جذاب و متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم بسکتبال کاوه رودسر از فرصت های به دست آمده بهتر سود برد و در نهایت موفق شد در این بازی سخت به برتری برسد.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم های بسکتبال نوآوران گلبند رشت و ملوان بندرانزلی با کسب 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارند ، تیم بسکتبال درفک رشت نیز با کسب 17 امتیاز در تعقیب صدرنشینان است.

در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام هادی آمیغ ، 9 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا