آخرین خبرهااستان ها

بازدید عجیب شهردار خشکبیجار از رودبنه در حوزه انتخابیه برادر ؟!

فرخی میکال باز هم حاشیه ساز شد:

تدبیرشرق/بازدید عجیب شهردار خشکبیجار شهرستان رشت از بخش رودبنه شهرستان لاهیجان که حوزه انتخابیه برادر او محسوب می شود حاشیه ساز شد.

صدرالله فرخی میکال شهردار خشکبیجار که پیش از این نیز طی درگیری با اداره برق این شهر خبرساز شده بود حالا با بازدید از یکی از بخش های لاهیجان حاشیه جدیدی را رقم زده است.

شهردار خشکبیجار، که از شهرداری های شهرستان رشت به شمار می رود، به همراه تعدادی از مسئولین، بازدیدی را از بخش رودبنه شهرستان لاهیجان داشته است.

ظاهرا علت این بازدید، مشاهده وضعیت خانوارهایی است که به علت حریق چندماهی است که در چادر زندگی می کنند و بنابراین پیگیری امورشان نیز وظیفه ای انسانی است و شاید تا همین حالا نیز بلاتکلیفی بسیاری را تحمل کرده اند. این خانواده، در روستای کنف گوراب از توابع بخش رودبنه شهرستان لاهیجان، به علت آتش سوزی کلیه لوازم منزل و خودرویشان را از دست داده اند و قرار است به زودی کلنگ احداث منزل مسکونی در همان نقطه توسط مسئولین زده شود.

شاید تا اینجا مساله عادی به نظر برسد اما بد نیست بدانید صدرالله فرخی میکال، برادر رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و نماینده معین شهرستان آستانه اشرفیه است. درواقع به نظر می رسد صدرالله فرخی به نمایندگی از برادر خود در این بازدید حضور داشته است.

در این صورت باید پرسید:

۱. آیا یک نماینده می تواند وظایف نمایندگی خود را به فرد دیگری محول کند؟

۲.رسول فرخی به عنوان نماینده لاهیجان و سیاهکل باید در مجلس شورای اسلامی نسبت به قانون گذاری اقدام نماید. آیا او به عنوان قانون گذار از قوانین بی اطلاع است؟

۳.آیا صدرالله فرخی مشکلات محل خدمت خود یعنی شهرداری خشکبیجار را به طور کامل رفع کرده که حالا به نقاط دیگر سرکشی می کند؟

۴.آیا از لحاظ قانونی حضور صدرالله فرخی کمکی به حال خانواده دچار حریق خواهد کرد یا آن که قصد دارد اقدامی خیرخواهانه انجام دهد؟

۵.روسای کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از دیگر حاضرین در این بازدید بودند. نتیجه حضور صدرالله فرخی در این بازدید چه بود؟

۶.آیا فرماندار رشت در خصوص اقدامات صدرالله فرخی و حواشی متعدد او سکوت خواهد کرد؟ یا اینکه این اقدامات خارج از عرف فارغ از نسبت فامیلی او با نماینده لاهیجان، واکنش یا تذکری را از جانب فرماندار رشت به همراه خواهد داشت؟

لازم به یادآوری است چندی پیش صدرالله فرخی پس از قطع برق شهرداری خشکبیجار، مقابل اداره برق این شهر، دستور تخلیه شن و مسدودسازی مسیر ورودی این اداره را صادر کرد که حواشی بسیاری را رقم زده بود و درنهایت مجبور به عذرخواهی شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا