آخرین خبرها

لزوم پرداخت مطالبات پیمانکار انباشت زباله سراوان رشت

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود کاظمی روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت با اشاره به دفن افزون بر یکهزار تن زباله رشت و شهرهای اطراف در سراوان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما، بایستی برای جلوگیری از دغدغه ها و مشکلات مردم در منطقه سراوان رشت اقدامات لازم انجام گیرد.
وی افزود: امسال با پیمانکار جدید قرارداد بسته ایم که بخشی از مطالبات فروردین پرداخت شده و بقیه ماه ها پرداخت نشده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر این پیمانکار، یک سری بولدوزر از شرکت خصوصی اجاره کرده ایم که مطالبات مربوط به شرکت مربوطه نیز پرداخت نشده است.
نائب رئیس شورای اسلامی رشت نیز در ادامه با اشاره به انتخاب سرپرست برای مجموعه شهرداری این کلانشهر بیان داشت: بایستی در عمر باقیمانده شورای چهارم کمک حال سرپرست شهرداری رشت برای پی گیری کارها باشیم.
مظفر نیکومنش با بیان این که هیچ پروژه جدید نباید در کلانشهر رشت آغاز شود، تاکید کرد: بایستی تلاش کنیم تا پروژه های نیمه کاره شهرداری رشت در شورای چهارم به پایان برسد.
وی خاطر نشان کرد: خودداری از جابجایی مدیران ، پی گیری بیمه کارکنان و پرداخت به موقع حقوق ها و معوقات در مجموعه شهرداری رشت مورد توجه قرار گیرد.
کاظمی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گیلانی وزارت اطلاعات حسن عشوری و با بیان این که امنیت کشور را مدیون خون این شهدا هستیم، تصریح کرد: شهادت عشوری برگ زرینی در تاریخ پرافتخار گیلان است.
حسن عشوری از نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات که هفته گذشته در درگیری با نیروهای داعش در چابهار به شهادت رسید، در این عملیات یک گروه تروریستی که قصد انجام عملیات علیه امنیت مردم در شب های قدر را داشت شناسایی ، پنج نفر دستگیر ، دو نفر به هلاکت رسیدند و مقادیر زیادی سلاح و جلیقه انتحاری کشف شد.
در جلسه شورای اسلامی رشت از اکبر صبری پاکبان منطقه یک شهرداری به پاس پیدا کردن و بازگرداندن قطعه طلا به صاحبش تجلیل شد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد.جلسات شورای اسلامی کلانشهر رشت هر هفته یکشنبه ها برگزار می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا