آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

نگاهی به فرار اسماعیل حاجی پور و فرزندش از فضای مجازی؛ متهم گریخت!

اسماعیل حاجی پور

در حالیکه خطر واگذاری امتیاز لیگ یکی تیم داماش گیلان خواب از چشمان هواداران ربوده و تغییرات مالکیتی جدید نیز با حواشی روبرو بود، ناگهان خبری از سوی باشگاه داماش مبنی بر پرداخت کامل بدهی تیم کارون اروند خرمشهر منتشر شد و شنیده ها حاکی از آن بود که دکتر نوبخت، معاون گیلانی رییس جمهور، پرداخت این بدهی را برعهده گرفته است.

اما بلافاصله پس از انتشار این خبر در حالیکه هواداران این تیم ریشه دار گیلانی هنوز در گمانه زنی صحت وسقم آن بودند، اخبار جدیدی بگوش رسید و مدیرعامل تیم کارون اروند خرمشهر طی مصاحبه با چند سایت ورزشی پرداخت بدهی این تیم را کذب دانست.

اکنون در شرایطی که هواداران مظلوم داماش با دستان خالی در هراس واگذاری تیم، بحق تشنه اطلاع رسانی دقیق هستند و از فضای مجازی به عنوان تنها بستری که میتوانند صدای اعتراض و کمک خواهی خود را به گوش مسئولین برسانند، استفاده میکنند با شرایطی مواجه شده اند که اسماعیل حاجی پور و فرزندش که مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده داشت ، در سکوت کامل از فضای مجازی گریخته اند و اکانت اینستاگرام خود را از دسترس خارج کرده اند.

گویا فضای مجازی تنها زمانی بکار برخی میاید که از تمامی ظرفیت های تیم و هواداران برای پیشبرد اهداف و مقاصد خود استفاده کنند. این رویه در خصوص هوادارانی که در مقاطع مختلف در همین فضای مجازی، حمایت تمام و کمال خود را از مالک تیم نشان دادند اما در زمان پاسخگویی و در چنین شرایط حساسی با عدم شفافیت در خصوص عملکرد مسئولین تیم و با چنین برخوردی مواجه میشوند، نمیتواند درست و محترمانه باشد.

آیا اینکه مالک اسبق تیم پس از واگذاری تیم به مالک جدید خود را مبرا از ارائه توضیح در خصوص عملکرد خود بداند با شعارهای عاشقانه اش در وصف تیم مغایرت ندارد؟ او که خود از سوی هواداران یکی از متهمین وضعیت حال حاضر داماش است، در این شرایطی که مورد انتقادات فراوان قرار گرفته از پاسخگویی طفره میرود.

اکنون هواداران ناامید تیم داماش تنها نیم نگاهی به وعده های فرماندار فوتبالدوست رشت دارند. فرمانداری که هنوز پس از چندین جلسه نشست با هواداران تیم های رشت ، عوامل باشگاه ها، پیشکسوتان، مسئولین اداره کل ورزش و جوانان گیلان، هیات فوتبال رشت و بررسی وضعیت دو تیم محبوب رشتی ها، هیچگونه گزارشی از دستاورد این جلسات ارائه نداده است!

/گیلان صدر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا