آخرین خبرها

تیم کبدی تالش جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد

حداد رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خاستگاه این رشته در گیلان، تالش است و ورزشکاران آن در کشور مطرح هستند و امیدواریم با حمایت مسئولان، تنها سهمیه ورزشی تالش در رقابت های ملی از دست نرود و بازیکنان ملی کبدی را با ورزشکاران تالش افزایش دهیم.
وی اظهار کرد: ورزش کبدی تالش از سال 82 فعال شد و در سال 85 زیر نظر دانشگاه پیام نور این شهرستان ادامه فعالیت داد و در لیگ ساحلی، مقام سوم را کسب کرد و در لیگ سالنی جزو شش تیم برتر شده است.
وی ادامه داد: با توجه به هزینه بر بودن شرکت در مسابقات لیگ کشور، در دوره های گذشته تیم کبدی تالش از لیگ برتر به لیگ دسته یک تنزل کرده بود.
رحیمی ادامه داد: از 12 ورزشکار این رشته 7 نفر عضو اصلی و 5 نفر ذخیره هستند و در سالن رزمی شهدای شهید زمانیان تمرینات و فعالیت خود را انجام می دهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان تالش نیز از اختصاص زمین به این رشته در ورزشگاه پوریای ولی خبر داد و گفت: اداره ورزش و وجوانان تالش به اندازه توان خود از این رشته حمایت می کند.
افخم حمدالله پور ادامه داد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت رده های مختلف سنی، آموزش رشته های ورزشی دایر خواهد شد.
تالش با بیش از 200 هزار نفرجمعیت به فاصله 110 کیلومتر در غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و در این شهرستان چهار هزار و 600 ورزشکار شامل یک هزار و 125 زن و سه هزار و 475 مرد در 30 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشاردهنده: کبیری
7106 / 7124/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا