آخرین خبرهااجتماعی

سخنگوی شورای اسلامی بندر کیاشهر؛ ۹ نفر برای پست شهرداری بندر کیاشهر سوابق و رزومه کاری ارائه دادند

شهردار

سخنگوی شورای اسلامی بندر کیاشهر پس از انتخاب حسین لاهوتی به عنوان شهردار جدید  این بخش گفت: ۹ نفر برای تصدی شهرداری بندر کیاشهر سوابق و رزومه کاری خود را به شورا ارائه داده بودند.

به گزارش تدبیرشرق، محمد شاخصی با اشاره به ناراحتی یک عضو شورا از برگزاری این نشست برای انتخاب شهردار بندر کیاشهر گفت: خانم فروزان اجتماعی اعتقاد داشت که وی با هیچ یک از گزینه هابرای تصدّی شهرداری این بخش صحبتی نداشته و این یک جلسه برای انتخاب شهردار بندر کیاشهر کافی نیست.

وی افزود : سرکار خانم اجتماعی که نایب رئیس شورا هستند  می توانستند به شورا نامه بزنند  ولی پیوسته تلفن ایشان از دسترس خارج شده بود

شاخصی ادامه داد: ما باطلاع ایشان رساندیم که اعضای شورا این آمادگی را دارد که روی گزینه های مورد نظر وی نیز که به شورا معرفی شود صحبت و بررسی کنیم ادامه داد: در نهایت طی نشستی که قبل از ظهر امروز برگزارشد ۴ عضو شورا پس از بررسی برنامه های  نامزدهای پست شهرداری بندر کیاشهر  به آقای حسین لاهوتی رای اعتماد دادند.

سخنگوی شورا ضمن تقدیر از غلامحسن غلامعلی خواه (مسئول روابط عمومی شهرداری) که  با ۳ رأی اعضا شورا به‌عنوان سرپرست شهرداری در این مدت برای شهروندان این بخش خدمت می کرد اظهار داشت : آقای غلامرضا سلیمانی ( شهردار اسبق آستانه اشرفیه ) ، ابراهیم صالحی شهردار لولمان، علی شفیعی شهردار اسبق آستانه‌ و املش ، محمد شغیعی پور،قنبری از شهرداری ناحیه ۱ رشت، رقیه رمضانی و پاکنوش نباتی از کیاشهر وصدر الله فرخی شهردار اسبق خشکبیجار از جمله گزینه های شهرداری بندر کیاشهر بودند.

حسین بائوج لاهوتی  شهردار جدید بندر کیاشهر ، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی شهری و برادر کوچکتر مهرداد بائوج لاهوتی نماینده  مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان لنگرود است  که در سوابق خود شهرداری کلاچای را در کارنامه دارد.

/جلال شرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا