آخرین خبرها

کمک افزون بر 5میلیاردریالی نیکوکاران رشت به زندانیان جرایم غیرعمد

حمید کامران زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : نیکوکاران رشت در جشن گلریزان شب گذشته در سالن همایش های اداره کل دادگستری گیلان پنج میلیارد و 89 میلیون و 300 هزار ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد استان کمک کردند.
وی تصریح کرد : از مجموع مبلغ کمک های خیران، 178 میلیون و 900 هزار ریال به صورت نقدی، 545 میلیون و 500 هزار ریال به صورت چک و چهار میلیاردو 364 میلیون و 900 هزار ریال به صورت وعده ای بوده است.
به گفته وی تاکنون شش جشن گلریزان در شهرهای آستارا، انزلی ، لاهیجان، آستانه اشرفیه ، رشت و صومعه سرا برگزار شده و قرار است در پنج شهر رودسر، سیاهکل ، تالش ، لنگرود و تالش نیز این جشن ها برگزار شود.
کامران زاده یادآورشد: در حال حاضر 817 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در زندان های استان بسر می برند که برای بازگشت به آغوش خانواده ، در انتظار کمک های خیران هستند.
وی میزان محکومیت این زندانیان را در مجموع حدود 43 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: 580 نفر از این افراد به دلیل محکومیت های مالی، 164 نفر مهریه، 41 نفر بدهکار نفقه و 30 نفر تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی و قتل های غیرعمد در زندان هستند.
مدیرعامل ستاد دیه گیلان یاداور شد: سال گذشته مردم گیلان طی سال و در جشن های گلریزان 600 میلیون تومان کمک کردند که از گلریزان سال گذشته تا گلریزان امروز، 278 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان تنها با کمک های مردمی آزاد شده اند.
خبرنگار: مریم سلیمانی** انتشار دهنده: بابایی
7296

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا